čtvrtek 2. prosince 2021

Listopad 2021

 Předposlední měsíc roku 2021 a zároveň poslední podzimní měsíc máme za sebou. Se psaním těchto článků si vždy uvědomím, jak šíleně vše letí, protože mi přijde, že je píšu pořád :D. Tak jdeme na to, co se u mě dělo zajímavého v listopadu?

Co se týče výletů, už jsme volili spíše jednodušší a kratší procházky. Moje těhotenství se také pomalu chýlí ke konci, a proto už raději hory a delší túry vynecháváme a počkáme s nimi až na později :). Pár procházek ale proběhlo a ještě jsme si aspoň vychutnali poslední zbytky podzimní přírody :).


V listopadu už jsem také musela nastoupit na mateřskou dovolenou (zvolila jsem až ten nejpozději možný termín). Musím říct, že jsem se svým způsobem už těšila, protože už mi dělalo problém pracovat delší čas v kuse. Jinak stále ještě pracuji na dohodu, ale už méně a více tak odpočívám nebo dělám jiné aktivity.

svatomartinské rohlíčky a kávička v šálku z repolla

Každopádně se se mnou v práci krásně rozloučili. Dali mi balíček pro malého, popřáli hodně štěstí a určitě se za nimi mám pak přijít podívat i s prckem :).

Dáreček

S mužem jsme oslavili naše výročí, kdy jsme se dali dohromady, takže to byl taky moc pěkný den :). Shodou okolností připadl i na můj poslední pracovní den :D. Po práci jsme si teda zašli na západ slunce a pak si dali dobrou večeři, nějaké dárky a hlavně byli spolu :).



O tomto deníku jsem už párkrát mluvila, moc mě potěšil💓

Jinak byly mé první dny na mateřské na vlně praní a žehlení pro malého. Už mám i polovičně nachystané tašky do porodnice, kdyby náhodou :D. Je to šílené, letí to neskutečně a příští měsíc už bude s námi!

To by asi bylo vše zajímavé. Jak už jsem zmínila, v prosinci mě čeká porod a příchod drobka na svět. Vím, že teď už to může být kdykoliv, a proto vůbec netuším, jak budu aktivní. Na prosinec jsem už předchystala nějaké články do Vánoc, ale co bude pak? Těžko říct... Takže vám zároveň přeji krásné prožití vánočních svátků (kdybych to už potom náhodou nestihla) a dál prostě uvidíme :).

14 komentářů:

  1. Nechápu, že to tak rychle uteklo. Jako by to bylo včera, kdy jsi nám to tu oznamovala :) Budu se moc těšit na záplavu fotek! Budeš skvělá máma <3 Jinak mě to měsíce taky hrozně rychle utíkají :D Však včera bylo léto :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šíleně to letí :D. Ty jsi zlatá <3, děkuji! Že? včera byl nový rok :D.

      Vymazat
  2. Mám ráda fotky chlupáčů :)) Máš pravdu, letí to hrozně! Já bych si řekla, že jsi třeba ještě v 3. měsíci :D Ten deník se mi moc líbí, taky přemýšlím, že si ho koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí to hrozně :D. Podle mě je to fajn koupě :).

      Vymazat
  3. U tvých článků si vždy uvědomím jak ten čas rychle plyne. Vždy si přečtu jeden měsíc a za chvíli čtu další 😅🙈. Když vidím ty tvoje rohlíčky, hned bych je upekla znovu 🙈. Deník tam a zpět jsem mamce kupovala předloňské Vánoce a též z něj byla nadšená, věřím že ty budeš také 🤗. Držím palce, aby porod a vše proběhlo v pořádku a v klidu ❤. Budu se těšit na další článek a třeba už bude i malý na světě 🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak mám zase se psaním těchto článků :D. Zatím se mi deník líbí :). Děkuji moc <3. Malý se zatím drží hezky u mě :D.

      Vymazat
  4. Asi je pozdě gratulovat k těhotenství, co? :DDD Snad mě omluví, že na tvůj blog jsem narazila docela nedávno.
    Obdivuju tě, že vydržela tak dlouho v práci, spousta kamarádek odházela na mateřskou daleko dív, protože to bylo na ně dost náročné. Hrozně se mi líbí i jak moc jsi aktivní a co všechno zvládáš (v okolí jsem viděla, že je to jinak, a fakt tě obdivuju a jednou v budoucnu bych to chtěla mít též tak).
    Doufám, že bude nějaká recenze na deník, přemýšlím nad ním už hodně dlouho a stáel nevím, jestli jo nebo ne. Svatomartinské rohlíčky jsem letos bohužel nestihla, tak třeba příští rok!
    Měj se krásně a nechť se narodí zdravý kluk jako buk a oba jste v pořádku a šťastní jak blechy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně v pohodě, taky se o těhotenství ani nezmiňuji úplně v každém článku :D. No.. já měla naštěstí těhotenství celkem v pohodě a moje práce pro mě nebyla tolik náročná :). A já jsem šílený nezmar a musím pořád něco dělat :D. Recenzi bych klidně mohla napsat, ještě chvíli počkám, až ho budu vypisovat déle :). Děkujeme moc <3.

      Vymazat
  5. Krásný listopad jsi měla a dost akční :-) Držím moc palečky s porodem malého a ať máte krásné svátky. Těším se na další články a kdo ví, třeba budou už o miminku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :). Zatím mám naplánované vánoční, ale kdoví, kdy se rozhodne vykouknout na svět :).

      Vymazat
  6. Teri, hlavně odpočívej. Ještě si užij klidného spánku :) Přeji ti pohodový porod <3 posílám spoustu sílu. Měj se moc krásně :) těším se na další článek a na malého :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). No, s tím spánkem už je to horší, celkem mě bolí :D. Děkuji <3.

      Vymazat
  7. Povedený listopad, fotky jsou plné takové té pohodové podzimní atmosféry. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️