pondělí 15. dubna 2024

Odlehčený vlašský salát

 Pokud máte rádi vlašský salát, ale chtěli byste si připravit odlehčenější, ovšem přesto výbornou verzi, zkuste tady tento :). Já moc na takové saláty nejsem, ale tohoto jsem se mohla doslova užrat :D.

Potřebujete

  • 2–3 brambory,
  • půl očištěného celeru,
  • 2 očištěné mrkve,
  • 2–3 větší kyselé okurky,
  • 50 g hrášku z konzervy,
  • 150 g kvalitní šunky,
  • 150 g zakysané smetany nebo tučného řeckého jogurtu,
  • 2 lžíce plnotučné hořčice,
  • 2 lžíce octa,
  • sůl, pepř.
Oloupané a nakrájené brambory vaříme společně s nakrájeným celerem a mrkví. Šunku a kyselé okurky nakrájíme na drobné kostičky.

Pak vše společně promícháme a dochutíme.

Servírujeme jako podklad na chlebíčky nebo tak, jak máme rádi.

Smíchaná zelenina

I se šunkou

A kyselými okurkami

Se zakysankou

Promíchat

Dobrou chuť

Zkoušeli jste někdy doma nějaký takový salát? :)

8 komentářů:

  1. Salát vypadá moc dobře! :) Včera jsme dělali salát z lístků s hořčičnou zálivkou a také mohu jen doporučit!

    OdpovědětVymazat
  2. mňam :D miluji bramborový salát, ale obávám se, že tento by u nás nikdo nejedl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já dávám do salátu i šunkový salám a vajíčko (zato nedávám celer, mrkev a hrášek :D) a majonézu odlehčuji bílým jogurtem (Hollandií, ta je hodně hustá, takže salát nezředí moc). Vůbec v podstatě ve všem majonézu nastavuji bílým jogurtem, máme to tak raději)

    OdpovědětVymazat
  4. Na klasiku taky nejsem, ale tenhle, ten se mi líbí a s chutí bych si ho dala. Úplně ho vidím na tom chlebíčku!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Já snesu jen bramborový, jinak musím říct, že na saláty vůbec nejsem :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za tip, vypadá moc dobře :) zítra mám v plánu vajíčkovou pomazánku (nevadí, že jsem ji měla po Velikonocích :D...

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za tip. Saláty jím málo, ale tento vypadá dobře. 🙂
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten musím vyzkoušet, to bude určitě dobrota! :) Vlašák miluje snad každý. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️