pondělí 30. září 2024

Září 2024

Tak máme tady konec září a na mě stále úplně nepřišla podzimní nálada (a to podzim miluji!). No netlačím na sebe, ona ještě určitě přijde :D. Každopádně konec okecávání, jdu vám klasicky povědět, co se u mě dělo v září 2024.

 

Od září malý začal chodit do jiné, už konečně státní, školky, a to na celých 5 dní v týdnu. Jsem ráda, protože je to nejen finanční úleva, ale máme ji i kousek od baráku, takže nemusíme dojíždět autem. A díky bohu, nebyl žádný problém, jak to u těch dětí bývá, nás malý je zvyklý a školka mu naštěstí nevadí a je tam rád.

S malou jsem zase začala chodit na kroužky (které jsem od miminka navštěvovala i s malým). Chodíme na plavání i cvičení a díky bohu, oboje ji baví :).

Jeden víkend jsme zajeli do Ostravy na akci v tématu venkova. Koukli jsme na zvířátka z farmy, různé stroje a vozidla, jako třeba kombajn, traktor, dále jak včelky dělají med atd. Mohli jste si koupit i různé produkty nebo něco dobrého na zub :).

Další víkendový den jsme vyrazili na procházku ke Karvinskému moři, o kterém jsem vám už psala :).


Vytvořili jsme si s mužem tradici, že okolo výročí svatby (letos už 3 roky!) si vždy vyrazíme někde na 2 noci. Tentokrát jsme si vybrali Wislu v Polsku, kterou máme kousek od bydlení, abychom s malou nemuseli jezdit někam daleko (nemá pořád ráda auto). Počasí se zdálo, že nám nebude moc přát, ale nakonec pršelo jen párkrát a my si užili různé procházky bez vedra a i dvakrát návštěvu bazénu, což se líbilo i oběma dětem :). Musím se dokopat sepsat i nějaký článek :D.

Jedna spánková procházka v Polsku
Řeka v okolí našeho ubytování

Malý si pospal v korbičce pro miminko :D

Tady ještě jedna dobrota, než mi začala eliminační dieta. Spojila jsem se s jednou terapeutkou funkční medicíny, protože už mě nějakou dobu trápí plíseň a není to moc příjemné. Já se o zdraví, jídlo atd. dost zajímám a nechci to řešit jen běžnými léky od doktorů, protože vím, že to neřeší příčinu. Rozhodla jsem se tedy zkusit tuto cestu, kdy vyřadím lepek, mléčné produkty, luštěniny a sóju na 30 dní, což mi má očistit střevo a zbavit ho přemnožené bakterie, která způsobuje plíseň v těle. Jsem na ní už skoro 3 týdny a plíseň se fakt zlepšila. Samozřejmě jsem na konzultaci dostala více tipů celkově k lepšímu zdraví. Kdyby vás to zajímalo víc, můžu sepsat samostatný článek (pokud se k tomu dostanu, nějak není tolik času :D).

Pořídila jsem si jogurtovač, tak mám radost, že celé rodině můžu dělat domácí jogurty :D.

Když byl malý u dědečka, zašli jsme si s mužem a malou na malý výšlap :).



Doma už máme zábavu, ta už se nezastaví :).

Malý měl i první odpolední akci ve školce :).

Ta už mi za chvíli vyleze z kočárku :D.


Samozřejmě jsme si taky prožili ten škaredý víkend, kdy šíleně pršelo. Nás se to tady naštěstí nedotklo, protože jsme město na kopci, ale blízké okolí to schytalo velmi. Jsme z MS kraje, takže je vám to asi jasné.

Na konci měsíce k nám přišla asi první podzimní nemoc. Kupodivu ji nepřitáhl malý ze školky, ale malé začalo téct z nosu a jeden den měla i horečky. Malý rýmu chytl až o týden později, my s mužem jsme zatím jen trochu zahlenění.

Nechápu, že tato malá princezna už má půl roku! A malý princ skoro 3 roky!

Poslední víkend v září jsme si udělali menší výletek do sousedního města na procházku v parku.


To by bylo k mému září vše :). Jaké bylo to vaše?

7 komentářů:

  1. Je dobře, že se vás ta velká voda skoro nedotkla. Nás to naštěstí také minulo. Článek o eliminační dietě by mě zajímal, stejně jako z vašeho polského dobrodružství :) Září uteklo ani nevím jak :D Byli jsme v divadle, zašli si Lanškronskou kopu a vystoupali na Praděd :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Jee výlet na akci v tématu venkova, vypadá skvěle. Hned bych se tam také podívala. A cesty do přírody jsou také super :)

    OdpovědětVymazat
  3. to nějak letí... půl roku? Páni :) jsem ráda, že malý i malá jsou spokojeni :) my taky teď zkoušíme nový kroužek, tak snad bude malého bavit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné zářijové shrnutí. 🙂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️