pátek 21. července 2017

Cestování

Tak abych se tady nebavila pořád jen o jídle, chci Vás taky seznámit s mým dalším koníčkem. Cestování! I když to tak někdy nevypadá, protože zas tolik necestuji, tak tohle odvětví opravdu miluji. Strašně ráda poznávám nová místa.


Když jsem byla malá, moc jsem nikam nejezdila. Někdy s prarodiči na blízké hory, ale to mě to ještě nijak nebralo. Taky jsem s rodiči odmala jezdila o letních prázdninách k moři. To jsem taky ještě moc neprožívala, ale vznikl mi jeden takový první sen. Zkusit jednou dělat animátora v zahraničí na hotelu. A kdoví? Třeba si ho fakt splním, to se ještě uvidí.

Vánoční Vídeň

Teď zpět k cestování. Kdy se to vlastně ve mně probudilo? To netuším. Nikdy jsem nebyla člověk, který měl přesně stanovené, co chce v životě dělat. Střídalo se to u mě jak noc a den a já v jednu chvíli chtěla být veterinář, pak zas architekt a jednu dobu i delegát. Líbilo se mi, že jsou v zahraničí, že je to jako dovolená. Ale to ještě taky nebylo ono. Řekla bych, že asi tak nějak pořádně v 9. třídě. To jsem se totiž rozhodla jít studovat cestovní ruch. Popravdě řeknu vám, že většina lidí, kteří jdou na školu, kde studuji, tam jdou s tím, že chtějí dělat letušky (i já to tak měla), ale když vychází, většinou skončí úplně někde jinde (kromě výjimek). Já už taky nechci být letuška, nebavilo by mě být pořád mimo domov, jsem spíš rodinný typ. Jinak je to ta nejskvělejší práce!



Barcelona

Taky si teď vzpomínám, že už od 10 let mám jeden sen. Je to můj největší sen (tyjo, v tomto článku se už nějak hodně mých snů). Chci se jednou podívat na Nový Zéland! Ta krajina tam! Prostě můj největší sen a já věřím, že jednou si ho splním! Když už jsme u těch snů, mým druhým snem je Norsko! Na to taky nemám slov! Miluji prostě přírodu! Ten se splní asi dřív, než Zéland, taky už pomaličku začínám šetřit.



Norskp
Norsko

Takže vlastně cestování je mým snem. Mým snem je procestovat mnoho. Nepotřebuji vidět vše (i když bych moc chtěla), ale chtěla bych co nejvíce! Hlavně tedy Českou republiku. Tohle si splním, chci procestovat celé Česko. Mám na to ještě celý život. To zvládnu (možná :D)

Praha

Zatím jsem toho ještě tolik neprocestovala, ale něco jsem už taky viděla. Hlavně díky škole jsem poznala krásná a zajímavá místa v zahraničí. Konkrétně v německém Bavorsku, v Amsterodamu, Skotsku a Anglii a ve francouzské Provance.


Chorvatsko

I v Česku už jsem něco viděla. Jak některá úžasná města, tak i přírodní krásy. Hlavně chci procestovat všechny ZOO, jsem milovník zvířat už od malička. (Že by další sen?)


Cestování prostě miluji, vždy se nemůžu dočkat nějakého výletu a hlavně do přírody nebo ke zvířatům. Mám ráda i památky, ale příroda mě vždy lákala víc. Miluji tu krásu! Tohle mě naplňuje a dělá šťastnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️