čtvrtek 25. února 2021

Recenze – Antiparazitický obojek pro psy

Každý určitě ví, že zvířata jsou kvůli své srsti hodně náchylná na různé blechy, klíšťata a podobné parazity. Nikdo z nás tyto prevíty našim miláčkům jistě nepřeje. Sami dobře víme, že např. takové vši nejsou nám lidem také zrovna příjemné. Neustálé škrábání, svědění a těžké zbavování... No zkrátka nic dobrého. A co taková klíšťata? Všichni známe, že můžou být pěkně nebezpečná. Proto se snažíme naše psy co nejvíce chránit před těmito parazity. 

Ochranné obojky proti parazitům
Pokud máte doma pejsky nebo kočky a trápí vás stejný problém, mám pro vás jeden tip. Už v loňské sezóně se nám osvědčilo Foresto. Naši psi ho nosili zhruba od března do listopadu, jeho účinnost se uvádí na 7–8 měsíců. Vyrábí se ve dvou velikostech podle hmotnosti vašeho psa (do 8 kg/nad 8 kg).

Musím říct, že s obojkem psi měli za celou sezónu zhruba tak 2 klíšťata, ale ještě ne vpjatá, pouze po nich lezla. Když jsme si jich všimli samozřejmě jsme je hned odstranili. Blechy jsme naštěstí nezaznamenali vůbec.

Děkuji Benu za antiparazitické obojky

Letos jsem uvažovala, že bych vyzkoušela třeba jinou značku obojku. Jsou totiž i levnější varianty a zrovna Foresto patří k těm dražším, ale zato jsou obojky velmi efektivní. Např. takové Bolfo má také 2 druhy obojku podle velikosti psa a je o dost levnější. Výdrž je ale zase menší, uvádí se na 5 měsíců proti blechám a 10 týdnu proti klíšťatům. Tato značka má ale třeba i sprej, které ošetřuje už případné napadené místo, což mi přijde zase fajn :). Vlastní zkušenost ale nemám.

Foresto jsme psům nechávali těch 8–9 měsíců :)

Uvažovala jsem ještě nad obojky od značky Kiltix, protože se jeho účinnost uvádí také zhruba na 7 měsíců, takže podobně jako Foresto a je levnější. Jenže jsem se trochu zalekla recenzí, i když se snažím si většinou hlavně udělat svůj názor :D. Tentokrát ale vyhrála síla recenzí, protože hodně z nich tvrdilo, že jde obojek dost cítit. Sice nevím, jestli je to pravda, ale jelikož máme psy v bytě a ne na zahradě, tak jsem to nechtěla pokoušet :D. Kdyby byli na zahradě, vyzkouším, ale takto raději ne :D.
Foresto opět vítězem

Takže letošním vítězem se u nás doma stal opět Foresto :D. Pokud máte doma psi nebo kočky, kupujete jim obojky? Přítelova mamka kočkám raději obojky nedává, protože se chodí toulat po okolí, lozí všude možně po keřích, stromech, tak má strach, že by se za obojek někde oběsili a tomu rozumím. Kape jim raději nějaké antiparazitické kapky :).

Ještě bych ráda zmínila, že tento článek vzniknul ve spolupráci s lékárnou Benu a já bych jim moc ráda poděkovala za obojky pro naše pejsky :).

14 komentářů:

  1. Tak to je určitě skvělá a praktická věc, ať vám slouží! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Chuďátka zvířátka. Furt bojují s těmadle potvorama. Nesnáším klíšťata! Jsem ráda, že je kocour už jen vevnitř a nemusím je řešit.

    SPODNÍ PRÁDLO Z SHEIN 💃 - 1. ČÁST | HAUL| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  3. Náš pejsek měl také podobný obojek, přes zimu jsme mu ho sundali :) Ale na jaře mu určitě plánujeme koupit další :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. No jo tohle je prostě nejlepší obojek pro ty naše mazlíčky taky jsem si ho oblíbila nejvíce :) určitě ať slouží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já se musím přiznat, že naší fence obojek proti klíšťatům nedávám. I když chodíme do lesa, klíšťata se na ni moc nechytají, vloni měla dvě, a letos zatím ještě ani jedno, ale asi je na klíšťata ještě zima :) Na značku Foresto jsem už viděla spoustu reklam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máte, my jinak s klíšťaty bohužel problém měli :/ Foresto je fakt suoer :)

      Vymazat
  6. My Bohouškovi (kočičce) obojek proti klíšťatům a blechám dáváme :) Toulá se všude po venku a je rezavá. I s obojkem toho v létě nosí... Ale mamka říkala, že kdyby ho němela, má jich 10 x tolik :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se asi u kočky bála stejně jako mamka od přítele :D ale je dobře, že zabírá :)

      Vymazat
  7. Nejlepší z nejlepších -> antiparazitický obojek Foresto. I my ho máme odzkoušený a už několik let nekupujeme jiný. Ze začátku mě odradila vysoká cena a tak jsem koupila obojek levnější, jenže když porovnám to jak fungoval obojek za "pár korun" a dražší obojek Foresto, tak Foresto vyhrál na plné čáře. Ze začátku trošku trvá než začne působit, ale pokud se nandá ve správný čas, působí na jedničku! Za minulý rok jsme taky měli cca jen 2-3 klíšťata. Letos ho koupím taky, a co je ještě velká výhoda je, že obojek je voděodolný :-) neboť Dastík se v létě, moc rád koupe 😅🐾, proto jsou pro nás různé spreje, pipety atd. nevhodné :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, souhlasím! :D Taky často chodíme k vodě, takže toto je také velké plus :).

      Vymazat
  8. Taky používáme Foresto :) To mi připomíná, že už brzy bude potřeba ho zase koupit :D Zkoušela jsem i obojek od jiné značky, už nevím od které.. a ten teda smrděl hrozně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️