neděle 28. února 2021

Únor 2021

Letí to neskutečně a už máme za sebou druhý měsíc nového roku! Nestačím se divit... S takovou budou za chvíli tropické letní dny plné sluníčka, pak pomalu se barvící příroda do barev podzimu a po mrknutí přípravy na Vánoce. No já se momentálně už moc těším na jaro! Delší a teplejší dny, hezčí procházky i výlety, už ať tu je :). Ale teď vám jdu ještě povědět, co nového se u mě událo v měsíci únoru :).

Jak už jsem v minulém měsíčním shrnutí zmínila, sehnala jsem si práce, takže jsem v únoru hodně pracovala :). Což mi vůbec nevadí, opravdu mě všechny práce moc baví :). Do toho jsem také ve volných chvilkách psal něco do bakalářky a musím se pochlubit, že už jsem poměrně daleko. Tak snad to co nejdříve doklepu, ať už mám od tohoto klid :D. Také mi v posledním týdnu měsíce začal poslední semestr před státnicemi, ale tentokrát je pohodový, mám pouze jeden předmět :).

Netradiční šálky na kávu od Repolla :)

Byla jsem také na kontrole na diabetologii a dostala jsem domů glukometr. Naštěstí nemám cukrovku nijak velkou, pouze trochu zvýšené hodnoty, ale neklesají. Tak proto jsem ho dostala, abych si ho občas změřila a podle toho se bude odvíjet další léčba. Zatím jsem stále jen na dietě a momentálně se ji snažím co nejvíce dodržovat a také se více hýbat, cvičit, i když v únoru jsem oproti lednu bohužel trochu polevila :D.

Zdravé muffiny na Valentýna :)

Co se týče výletů, zimní měsíce u nás bývají slabší :D. Proto mám raději jiná roční období a nemůžu se dočkat na teplo. Každopádně jsem jich pár podnikli. Byli jsme na části Medvědí stezky v Beskydech, ale neušli jsme ji celou, byl to takový divný den :D. Jeden den jsme se vrátili do dětských let, sbalili jsme igelitky a jeli si "zabobovat". Sice jsme to moc dlouho nevydrželi, ale i tak jsme se hodně pobavili, bobovala jsem naposled někdy na základce :D. Pak jsme si udělali ještě výletík do Jeseníků, o kterém bude článek později, a včera jsme se podívali na Javorový vrch, kde bylo naše "první rande" :D.

Bobování na igelitce nikdy nebylo zábavnější :D

Dále se nám s přítelem přihodily v životě 2 velké události. Jedna znamenala velkou bolestnou ránu a druhá nádhernou budoucí vyhlídku a okamžik. Hned prvního února mi vyšel pozitivní těhotenský test. Byla to nádherná chvíle, která přinesla 2 týdny naprostého štěstí, ale upřímně i obav. U doktora jsem byla, kde mi vše bylo potvrzeno s tím, že mám za týden a půl přijít na další vyšetření, která jsou u těhotenství běžná. 

Neskutečná radost💗

V neděli na Valentýna jsem neměli moc úsměvné vyhlídky, začaly mi bolesti i krvácení. A v pondělí se bohužel potvrdily obavy a drobeček se rozhodnul od nás ještě na chvíli odejít. Co si budem, rána to byla, ale oběma nám to s přítelem něco dalo a já věřím, že on se zase vrátí. Byla jsem trochu nervózní z toho, že se mnou bude prožívat stresové období ze státnic a byly tam i další obavy. Hned další den, tedy 15. 2. 2021 mě přítel požádal o ruku. Bylo to naprosto úžasné, měl mě v plánu požádat na jaře, ale po této zprávě cítil, že není na co čekat a má to udělat hned teď. A mně to přišlo naprosto kouzelné, protože se mi splnil sen, který představoval zásnuby ještě před otěhotněním. Jakoby drobeček odešel, aby mi toto dopřál, abych se nestresovala během státnic ještě více, a také nebyla nervózní ještě z těch dalších okolností. Oba s přítelem (tedy teď už snoubencem) věříme, že zase přijde v ten pravý okamžik a nyní nám chtěl jen ukázat, že se nemusíme ničeho obávat (že by to například nešlo). A ať nejsem tak moc netrpělivá, vše má svůj správný čas. Navíc mi ho ten zásnubní prstýnek symbolizuje, jako by skrz něj byl stále se mnou a nemusím se o něj bát. O to pro mě celé ty zásnuby mají mnohem větší a kouzelnější význam a já se těším na vše, co nás v blízké budoucnosti čeká 💗.

Kouzelný pocit💓

To je asi vše z toho nejzajímavějšího. Jaký byl váš únor? Těšíte se také už na jaro a teplo? :) Sice bohužel březen bude co se opatření týče krušný, ale doufejme, že pak už to bude lepší!

34 komentářů:

  1. No nekecej ♥♥♥ Takových novinek! K zásnubám moc gratuluju ♥ A jsi strašně silná, že jsi s námi dokázala sdílet tuto zkušenost s miminkem :( Myslím na Tebe! ♥ Já měla do půlky února ještě zkouškové, pak jsem chvíli chodila do práce a teď jsme zase v karanténě, protože je přítel pozitivní :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě chtěla, protože se o tomto moc nemluví a přitom se to může stávat a dost to zabolí :/ Ale vše má svůj důvod, ještě mě to sem tam mrzí, ne že ne, ale věřím, že přijde <3 Děkujeme moc <3 Snad budete v pořádku, přítel nebude mít těžší průběh a ty kdybys to chytla, tak taky ne, taky na vás myslím <3

      Vymazat
  2. No tak tohle byl zatím upřímně teda nejzajímavější únor blogerky co tu zatím znám! :D :O Ani nevím čím začít. Určitě teda, že ti gratuluji k zásnubám, juhuuu. Musí to být krásný pocit a moc ti to přeju. Ale s drobečkem mě to moc mrzí, ale jsem ráda, že to bereš, tak jak to bereš. Určitě to není konec, ale naopak ono to v tu pravou chvíli přijde. ♥ Drž se :) Jinak krásný prstýnek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Ano, je to těžké, ale vše má svůj důvod :). Věřím, že konec to určitě není, naopak :). Moc děkuji <3

      Vymazat
  3. Great post! Thank you very much for your sharing.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji k zásnubám! S drobečkem mě to mrzí. Ale všechno má svůj důvod a věřím, že budete mít šťastnou rodinu! A do dalšího semestru hodně sil, ať všechno klapne tak, jak má :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já tomu taky věřím a děkuji <3 :)

      Vymazat
  5. Týýjo, tak to jsi měla pestré. Mrzí mě to s miminkem, ale věřím, že to přijde v hezčí chvíli a bude to dokonalé :) Gratuluju k zásnubám :) A přeju, ať je březen krásný, i přes ty nepříjemnosti s covidem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu taky věřím :) Moc moc děkuji <3 Tobě taky přeji krásný březen :).

      Vymazat
  6. Gratulujem k zásnubám. :) Všetko v živote má svoj zmysel a aj negatívna chvíľa, ktorú si prežila, bude opäť vyvážená dobrom. Prajem ti ešte veľa krásnych dní a radosti.

    OdpovědětVymazat
  7. Já se už také těším na jaro.. na sluníčko, oživení... procházky a delší dny :)
    Ty jo... bakalářka... to už je naštěstí za mnou, ale jak píšeš o těch pracích, tak to vypadá, jako bys měla mnoho prací a dřela... asi to budou nějaké brigády, že? Těch jsem taky mívala třeba víc najednou :) těhotenství je něco krásného, ale žena je také jistě plná obav... já ještě nejsem ani těhotná a obavy mám už teď a zároveň poslední dobou přemýšlím nad miminkem. :D Ale tak nějak jako prostě slečna v mém věku, ne že bych ho plánovala hned :D
    tak se měj hezky!
    jak se vlastně člověk dostane k cukrovce? To se změní funkce slinivky břišní z ničeho nic a nebo si to člověk zhorší sám životním stylem? Ono asi je to s rukou v ruce, co? Špatným životním stylem se zhorší funkce slinivky břišní, ale někdy za to člověk ani nemůže, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro je super :).
      Jojo, jsou to zatím jen brigády :).
      No, to máš s tím těhotenstvím pravdu :).
      Děkuji, ty se taky měj krásně <3
      No, já ji mám v rodině, takže částečně jsem měla k ní větší sklony, ale potom určitě špatná životospráva, jako malá holka jsem nejedla moc dobře, poté v pubertě byly doby, kdy jsem se zajímala o zdravou stravu, ale přišla i období, kdy zas nic moc, takže si za to asi můžu sama :D

      Vymazat
  8. Gratuluji k zásnubám, je to úžasný pocit. Drobeček se určitě vrátí v tu pravou chvilku :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to ano :). Moc děkuji, také tomu věřím :).

      Vymazat
  9. Tak to je tedy kouzelný únor :) Gratuluji k těhotenství, zásnubám a držím moc palce při psaní bakalářské práce! Hlavně ať jste zdraví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, i když bohužel to těhotenství nevyšlo. A děkuji, bakalářku už mám skoro z krku a taky přeji zdravíčko :).

      Vymazat
  10. Je neuvěřitelné jak ten čas rychle letí, před chvíli Vánoce a za chvíli začíná jaro 🙈. Jsi statečná a silná holka ♥. Věřím, že drobeček si k vám najde cestu v ten správný čas, takže se nemusíš bát. A moc gratuluji k zásnubám 💐.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, letí šíleně! :D Děkuji, vážně mi tyto zprávy dodávají ještě více síly <3 :) Děkujeme :).

      Vymazat
  11. Tyjo moc gratuluju k zásnubám a přeju hodně štěstí v posledním semestru. Jsi silná, že ses s náma dokázala podělit o takovou osobní věc, posílám moc moc moc lásky a věřím, že si za vámi drobeček najde cestu ve správný čas <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Uvažovala jsem, jestli sdílet, ale usoudila jsem, že se o tom moc nemluví, tak chci :). Děkuji, jsi moc zlatá <3 :).

      Vymazat
  12. Moc gratuluji k zasnoubení. ♥ A s miminkem mě to mrzí.. :(( Ale také věřím, že příště už to dopadne dobře! Možná to takto mělo být.. možná není připraven na tuto nelehkou dobu.. Držím palce, ať je vše dobré. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3 Přesně, on určitě přijde, až bude cítit, že je to ono :).

      Vymazat
  13. Moc mě mrzí, co se ti stalo, musela to být hrozná rána, ale věřím tomu, že se drobeček k Vám zase vrátí ♥ Držte se ♥
    A gratuluju k zásnubám ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, tomu se říká nabitý měsíc! Gratuluji k zásnubám, mrzí mě ta rána, ale je hezké a super, že to bereš z té lepší stránky. Vše se děje z nějakého důvodu a i tohle určitě dobře dopadne!
    Na jaro se těším hrozně i já, každý paprsek slunce, více světla i vyšší teploty mě okamžitě zlepšují náladu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme <3. Přesně tak, věřím, že příště už bude vše v pořádku :). Mám to sa tím jarem stejně :).

      Vymazat
  15. Měla jsi naprosto kouzelný únor plný krásných událostí a moc moc ti gratuluji! :)) Na jaro se těším šíleně, už aby bylo teplo a příroda trochu rozkvetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouzelných i smutných :D. Děkuji :)! Taky se moc těším :).

      Vymazat
  16. Tak hlavně hodně sil a úspěšný poslední semestr ♥ A samozřejmě velká gratulace k zasnoubení ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Docela se divím, že by jsi měla málo pohybu, dyť s pejsky máte pěkné procházky :) Jinak to s mimčem mě mrzí, ale jak píšeš, přijde v pravou chvíli :) A gratuluji k zásnubám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No procházky s pejsky mi už přijdou taková klasika, tak to tak neberu :D. Děkuji :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️