pátek 5. února 2021

Knižní tip – Ze života bulíka

Konečně se dostávám k té hromadě knížek, které jsem si nakoupila, ale ještě je pomalu ani neotevřela. Jednou z nich je také knížka Ze života bulíka od Romany Skálové, na kterou jsem náhodou v knihkupectví narazila ve výprodeji a nemohla ji tam nechat! Tento kup má více důvodů. Zaprvé byla v akci! Zadruhé miluji psy a knížky v jejich motivu a zatřetí taky už rok s jedním "bulíkem" žiju! 

Nejprve musím podotknout nádherný design knihy, který je taktéž originální a zajímavý. Celá knížka má svůj vlastní styl, barvu, typ písma (ALE některá písmenka fontu se blbě čtou. Např. místo "jaro" jsem četla "jazo" atd. :D) a také v ní najdete spoustu autentických fotografií :).

Jedná se o příběh psa Dextera, který je plemeno bullteriér. Česká autorka popisuje jeho život v jeho psích očích. Takže čtete obyčejný životní příběh z pohledu psa. Ale můžu vás ujistit, že se opravdu pobavíte!


Všechny historky jsou ze skutečného života. Jedná se víceméně o různé vtipné situace, které se dějí této obyčejné pejskařské rodině žijící v Olomouci. Ale některé hlášky, ty opravdu stojí za to! Pár úseků z knížky jsem musela číst i příteli, protože jsem se za břicho popadala a on pak také. A to nejen kvůli toho, že máme doma také "bulla", ale Dexter má vážně skvělý psí slovník. Takže teď kolikrát využíváme některá slova či sousloví z jeho psí řeči.

Člověk se u této knihy opravdu zasměje a ještě si odpočine. Není sice dlouhá (cca 170 stránek), navíc proložená fotkami, ale je opravdu vtipná a poutavá. Takže určitě doporučuji všem, kteří mají rádi vtipné, odpočinkové čtení v psí tematice. Mám doma i druhý díl, tak už se těším, až se do něj pustím! :)

12 komentářů:

  1. Knížka vypadá zajímavě, ta obálka je opravdu roztomilá! Myslím, že žádný příběh psaný psím pohledem vlastně nemůže být obyčejný :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný tip, děkuju, moje maminka také miluje knihy s psí tématikou, tohle by ji mohlo bavit!

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli by mě kniha pobavila, tak sem s ní. :D A psi jsou super, takže.. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá na opravdu krásnou knížku, líbí se mi i ty povedené ilustrace a tlapka vpravo dole. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mi doma leží pár knížek, ke kterým jsem se ještě nedostala, hlavně z důvodu zkouškového. Tohle povídání z pohledu pejska musí být určitě vtipné a pohodové čtění :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :). Mně už leží některé opravdu dlouho :D. Jo, je to taková pohodka :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️