pondělí 22. února 2021

Knižní tip - Ze života Bulíka 2

Konečně jsem se dostala k sepsání recenze na knížku Ze života bulíka 2 od Romany Skálové. O prvním díle jsem vám už psala a zmínila jsem, že jsem zvědavá na ten druhý. Přečetla jsem ho opět jedním dechem a můžu vám sem napsat můj názor :).

Jak jsem již psala u prvního dílu, knížka má svůj originální a moc krásný design. Navíc je opět proložená spoustou fotek, které dodávají lepší představu pro čtenáře a vcítění se do děje. Moc se mi líbí rozdělení kapitol, které jsou podle ročního období (tak to bylo i u prvního dílu). V tomto díle jsou ale pojmenovány ještě více vtipně.

Hanysek sice usíná, ale nebojte, vy jen tak neusnete! :D

Je to vlastně pokračování prvního dílu, takže "obyčejný" život bulíka Dextera, který je okořeněn pořádnou dávkou humoru. Pěkné příhody a opravdu knížka zobrazuje to každodenní život s pejskem. U čtení se člověk mockrát popadne za břicho, autorka ho líčí opravdu skvěle a poutavě. I když se občas objeví i chmury a nehezké situace, ale to přece k normálnímu životu patří. Důležité je, že se máme všichni rádi a jsme tu pro sebe.

Amy doporučuje všemi 10 drápky

Knížku určitě doporučuji všem, kteří mají rádi odlehčené a vtipné čtení. Knížka není opět ani dlouhá, takže ji máte přečtenou za chviličku. Má necelých 200 stran, které mají také vtištěných mnoho fotek a to od těch "obyčejných" až po ty vtipnější.

15 komentářů:

  1. Poslední fotka s popiskem je boží ♥ Je dobře, že v knížce neukazuje jen ty hezké věci, ale i realitu života. Někteří by pak z toho mohli mít špatný pocit, když by celá knížka byla zalitá sluncem :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha vypadá krásně a je super, že jsou v ní i fotky! A je dobře, že není jen optimistická, život sám takový není :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jezus ta fotka s Amy je hezká! O knížce slyším poprvé, vypadá fakt super:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Pokud máš ráda vtipné oddechovky, tak by se ti líbila :).

      Vymazat
  4. Knížky s pejsky miluju a moc ráda je čtu. Doma mám Psí poslání, Psí domov a rozečtenou mám Psí cestu ❤🐾. Máš moc roztomilé hafíky 🤗.

    OdpovědětVymazat
  5. O knížce slyším poprvé, ale podle toho, co popisuješ očividně stojí za to :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  6. Věřím, že by to pro mě bylo takové hezké oddychové čtení :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️