středa 3. února 2021

Fotodeníček – frisbee a les

Dnes mám pro vás jen článek plný chlupů, slin, vrtichvostů, lásky a čiré psí radosti... :) Jedná se o fotky z jedné procházky u nás po městě a bylo by škoda je tady nezveřejnit, protože dle mého názoru se prostě povedly! :) Nebudu to příliš okecávat, jen se můžete pokochat našimi krásnými chlupáči :D.


Nejprve začneme sérií lesních fotek. Já už odmalička naprosto miluji les a procházení se v něm! Už jako malá holka jsem s dědou a psem vždy chodila poránu do lesa :). Pak jsme i s kamarádkami jako děti pořád lítaly někde v přírodě a les byl součástí. Vážně ho úplně zbožňuji, a proto tam i v současnosti ráda chodívám :).


Teď pár detailů na Amyšku... 






Hanysek i Amyška...









A jdeme na druhou sérii! Ta bude z louky mezi baráky, kde jsme vytáhli staré frisbee, které jsem nedávno našla u babičky :D. Takže psi si můžou vyhrát. Frisbee baví hlavně Amy, ale Hank taky neodolá :D.







A oblíbená přetahovaná... Kdo asi vyhraje? :D




Chudák nevidí, kam běží. :D














A ta nejlepší nakonec... No uznejte sami, prostě se povedla! :D


Ještě musím upozornit, že všechny fotky fotil přítel :). Mu to jde prostě lépe. Přijde mi, že má vždy ty fotky o dost hezčí, než já :D.

24 komentářů:

  1. Nádherné fotky! :) Už aby bylo zpátky tohle krásné počasí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Šťastnější pejsky na fotkách jsem opravdu dlouho neviděla, jakoby se přímo usmívali! :D :) Máš pravdu, že se snímky moc povedly. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když můžou běhat, jsou šťastní :D. To teda :).

      Vymazat
  3. Cute photos! Thank you very much!

    OdpovědětVymazat
  4. Hihi, fresbie je dobrá věc! Já si pamatuji, že jakou malou mě to šíleně bavilo, ale málokdo si s tím chtěl se mnou hrát :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Naozaj krásne fotky! :) Dnes aj u nás konečne vyšlo slniečko, tak som sa z neho vytešovala :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to máš opravdu, fotky se opravdu povedly! :) Paráda! Jinak les mám taky moc ráda. Když jsem jako malá byla u babičky a dědečka, byli jsme s bráchou a sestřenkou nebo kamarádkami v lese pořád. Milovala jsem třeba i malinové bludiště kousek za domem. Prarodiče bydleli na samotě, takže do lesa to bylo blízko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem v něm kdysi byla pořád, jak jsem psala, je super :). Jé, tak to jste měli super :).

      Vymazat
  7. Normálně musím přiznat, že je mi skoro líto, že nemám pejska, kterej by mě donutil chodit ven :D. Jsem zavřená furt doma. A dokopat se ven není vždy nejjednodušší :D

    MAYBELLINE LIFTER GLOSS 💄 RECENZE 🌟 | KOSMETIKA | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! Je tak super vidět ty naše zvířecí parťáky šťastné!

    OdpovědětVymazat
  9. I já miluju procházky v lese, je tam krásný klid a kouzelná příroda. Krásné fotky! Dastíkovi jsem taky koupila pár roků zpátky frisbee, ale vůbec ho nebaví :-D tak jsme pořídili pullery a ty miluje :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Pullery se u nás také líbí :D.

      Vymazat
  10. Ta poslední je fakt boží, ta se mu povedla :) Nedivím se, že ty pejsky to frisbee tak baví, já ho v dětství taky milovala :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. To frisbee je super, ti pejsci tě musí milovat.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️