neděle 31. ledna 2021

Leden 2021

Dneska mám pro vás netradiční článek, který u mě nebývá zvykem. Říkala jsem si ale, že by vás mohl bavit, protože mi přijde více "osobitější" a mě osobně moc tento typ článků baví číst u jiných blogerek :). Proto bych chtěla tento druh zařadit na pravidelné bázi, tak snad to dodržím :D. Pojďme se tedy společně podívat, co nového se u mě událo v lednu 2021 :).

Hned 1. ledna, tedy na začátek roku, byl ve znamení klidu. Žádná kocovinka neprobíhala, protože jsme měli klidný Silvestr bez alkoholu, pouze se společenskými hrami, filmy, tulením na gauči i s našimi hafany, prostě pohodička :). Takže jsme v tento den vyrazili pouze na procházku po naší domovině. 

Další den už nás čekala túra na horu Smrk s našimi kamarády a psy. Více jsem vám o tomto výletu psala v jiném článku. Každopádně jsme si dali takový "novoroční výšlap" o den později :D.

Balonek musí mít všude s sebou!

Dále jsme ještě v lednu podnikli další výlety a procházky do hor i ne přímo do hor. Vyrazili jsme také k chatě Třeštík a od ní přes horu Vysokou až k rozhledně Miloňová v Beskydech, ale více bude rozebráno v článku, který vám sepíšu. To samé platí o výletu po Naučné stezce Samčatka - Javořina v Beskydech, více rozepsán bude v samostatném článku :). Koukli jsme se také po delší době do městečka Štramberk, kde to máme moc rádi :). Ale to byla opravdu jen malá procházka, protože já byla zrovna šíleně unavená :D. Nevadí, stejně jsme si to užili :). A pak samozřejmě proběhly nějaké klasické procházky po okolí s hafany :).

Štramberská trúba z dálky :)

Jinak jsem tento měsíc měla zkouškové. Jsem ale už v posledním ročníku bakalářského studia, naštěstí nemusím žádný předmět opakovat z loňska, takže mě čekaly pouze 4 zkoušky a vyzvednutí zadání k bakalářské práci přímo ve škole. Jinak jsem měla všechny zkoušky online a vše jsem díkybohu udělala :). Protože jsem v rámci ledna měla dost času (o práci - brigádu jsem přišla už na začátku listopadu kvůli covidu) pustila jsem se pořádně do psaní bakalářské práce a půlku mám už za sebou :).

Psaní bakalářské práce a můj prasklý notebook :D

V lednu jsem se také snažila více cvičit a celkem se mi to dařilo :). Někdy lépe, jindy hůře, ale šlo to! I stravu jsem trochu zlepšila, za což jsem ráda a zlepšilo mi to i psychiku. Trochu jsem totiž celkově s jídlem bojovala a byla z něho někdy špatná, ale nyní je to daleko lepší a jsem ráda :). Jedu takový přístup "všeho s mírou" a snažím se poslouchat hlavně své tělo. Také se na stravu snažím dbát kvůli cukrovky, protože o května loňského roku mi ji zjistili. Je to ta dědičná, takže 2. typu, což se není čemu divit, protože ji má babička i mamka. Tak spolu s mámou chodím na diabetologii :D. Naštěstí to nemám nijak strašné a neberu ani prášky, ani inzulín, zatím mám dodržovat pouze stravu a pohyb :).

Zacvičíme si?

Skvělá zpráva měsíce je, že se mi podařilo sehnat si brigádu! Navíc opět v tom oboru, který mám ráda a už jsem nasbírala i pár zkušeností. Jedná se tady o copywriting :). Podařilo se mi sehnat rovnou dvě práce a naštěstí si je můžu nakombinovat tak, ať mi vše vychází, takže mám moc radost! Už mi práce chyběla, ale tak beru to tak, že to asi tak být mělo. A aspoň jsem si na chvíli odpočinula a pracovala také více na bakalářce :). Kromě toho jsem se zúčastnila i stáže copywritingu, v rámci které jsem v lednu také psávala články na různá témata.

Diář je pro mě nepostradatelnou pomůckou k organizování času :)

Tak to by bylo asi vše z takových novinek a zajímavostí mého měsíce :). Také jsem trochu četla, pekla a prostě takové ty normální každodenní záležitosti prováděla. Doufám, že se vám takový druh článků líbí, když tak mi dejte vědět do komentářů, jestli v něm mám pokračovat :). A také, jaký byl váš leden 2021!

16 komentářů:

  1. Určitě pokračuj, hezký článek :) Gratulace ke zkouškám a půl bakalářky? Ty jsi teda rychlík! Jinak děkuji za koment o tom tetování :) Hodně nad tím přemýšlím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za povzbuzení :). A děkuji, no trošku jsem se hecla :D. Není zač, tak uvidíš, třeba si ho pořídíš :).

      Vymazat
  2. S tou brigádou to máš super! :) Gratuluju. Jinak pesani jsou krásní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý leden. Mně by také bavil copywriter, nebo celkově psaní článků pro někoho, ale nemám tak dobrou češtinu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše se dá natrénovat, vůbec bych se toho nebála :). Taky nemám bůhví jak dokonalou češtinu, ale je pravda, že mě vždy moc bavila :D.

      Vymazat
  4. WOW! The photos are cool!!! You are very talanted )

    OdpovědětVymazat
  5. Bez diáře si život také neumím představit. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné shrnutí celého měsíce, takové články jsou pestré a je v nich od každého kousek, což mám ráda :-). Gratuluji ke složení všech zkoušek a k nové brigádě :-).

    OdpovědětVymazat
  7. To je super, že sis našla brigádu, která Ti vyhovuje! :) Držím palce s BP, ale během karantény se Ti to bude psát dobře :) Já jí psala loni na jaře a to volno an to bylo super :) Jsem na Tebe pyšná, že cvičíš a celkově se o sebe straráš. U té cukrovky je to rozhodně k užitku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, teď jsem opravdu spokojená, co se týče práce :). No snad se mi bude dobře psát, totiž teď spíš hodně pracuji :D. Moc děkuji a to určitě, u cukrovky je to třeba :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️