pátek 1. ledna 2021

Nový rok 2021

Máme tady opět konec roku, což znamená další nový rok... Šílené, jak to letí, nemyslíte? 
Musím uznat, že čím jsem starší, tím mi ty dny, týdny, měsíce i roky utíkají stále více rychleji. A také mě fascinuje, kolik se toho stihne za jediný rok udát. Pamatujete na začátek loňského roku? Nic jako covid ještě nebyl u nás vůbec aktuální... No, zkrátka nikdy nevíme, co se přihodí.


Já bych vám tímto článkem chtěla hlavně popřát, ať máte úspěšný další rok! Abyste plnili a kráčeli cestou ke svým snům a cílům, do života vám přicházely převážně ty krásné a láskyplné okamžiky. A i když vás zastihnou ty horší chvíle, ať je rychle a silně překonáte! 


Doufám, že další rok bude o něco milejší než byl tento. Ale určitě se každému z nás přihodilo i něco pěkného. Já osobně můžu říct, že jsem v roce 2020 zažila mnoho úžasných chvil a věřím, že v tom příštím jich bude ještě více! :) A ty špatné okolnosti musíme nějak přejít a snažit se pokračovat dále v co nejlepším světle, ve kterém to půjde :).


Takže do roku 2021 vyšlápněte správnou nohou a buďte na sebe opatrní! U mě na blogu můžete očekávat další články s výlety, psy, recepty a jinými tématy, která mě napadnou :). Všem vám posíláme se smečkou pac a pusu a budeme se těšit na nová dobrodružství! Mějte se krásně 💓.

12 komentářů:

  1. Tak to sú krásne fotky! :) Prajem šťastný nový rok
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je super :D Vše nejlepší do nového i tobě a pac a pusu i od nás :) Jinak mám teda taky pocit, že ten čas letí čím dál rychleji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hanysek byl velmi nadšený :D. Děkujeme :). Letí to šíleně :O.

      Vymazat
  3. Amem entrego minha família e aqueles que mais precisarem de deus.amem

    OdpovědětVymazat
  4. Pravda, letí to úplně šíleně, ale ono to letělo vždy. Začátek roku působí jako pomalý svěží start, kdy si člověk říká, že má na všechno dost času, a než se naděje, z března se stane listopad a s listopadem přichází deprese, že se nic nestíhá, protože za chvíli bude zase prosinec. Vážně, těch několik měsíců pokaždé někam zmizí. :D

    Do nového roku tobě i pejskům přeji vše nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letělo :D. Máš naprostou pravdu! :D Děkujeme :).

      Vymazat
  5. Přeji ti i tvým pejskům jenom to nejlepší do roku 2021! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️