pondělí 7. srpna 2017

Banánový chlebíček

 Protože ráda peču a občas upeču i něco, co se dá jíst, tak zde přidávám další z receptů. Jsem milovník banánů, takže z nich i ráda peču. Tady je jeden z povedených výsledků.

Potřebujeme:
3 banány
1 vejce
1 a 1/2 hrnku mouky (hladká, celozrnná... já dala špaldovou)
kypřící prášek
skořice
mléko či voda na zředění
případně kakao

Postupujeme:
Banány oloupeme a rozmačkáme v misce. přidáme k nim vejce, mouku, skořici, kypřící prášek a promícháme. Těsto je tužší, tak zředíme trochou vody, stačí tak půl hrnku. Polovinu těsta dáme do pečící formy vystlané pečícím papírem. Druhou půlku zbarvíme kakaem a dáme na světlou vrstvu. Pečeme 20–30 minut na 180 stupňů.

Chlebíček není tolik sladký. Je oslazený pouze banánem, takže kdo má rád sladší, může dosladit nějakým sladidlem.





8 komentářů:

  1. Ahoj :) musím si nějaký chlebíček udělat :) jenom s banány bude problém - u nás se sežerou dřív než jsou vhodné na pečení :D

    OdpovědětVymazat
  2. I já jsem milovník banánů, chlebíček určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banány jsou boží :) Snad bude chutnat :)

      Vymazat
    2. Myslím, že jo, dneska se na něj chystám :)
      Mimochodem, máš hezký blog, pokud by se ti líbil můj, můžeme dát vzájemný odběr?! :)

      Vymazat
    3. Jé, tak pak dej vědět, jak chutná :)
      Určitě :)

      Vymazat
    4. Tak vyzkoušeno, zrovna jsem ho posnídala a je moc dobrý :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️