pondělí 14. srpna 2023

Kokosová buchta s chutí citrónu

 Tento moučník je velmi jednoduchý, ale dobrý. Z uvedeného množství ingrediencí vytvoříte pouze menší kokosovou buchtu s citrónovou vůní a chutí. Chutná naprosto skvěle, a to i přesto, že je slazená pouze banány.

Potřebujete

  • 1/2 kokosového mléka v plechovce,
  • 2 vejce,
  • 2 banány,
  • 1 lžičku kypřicího prášku,
  • šťávu z půlky citrónu,
  • nastrouhanou citrónovou kůru,
  • kokosovou a špaldovou mouku podle oka (na zhuštění těsta).

Banány rozmačkejte vidličkou a smíchejte se s vejci a kokosovým mlékem. Poté přidejte i citrónovou šťávu, kůru a zahustěte moukami podle oka. Nakonec přidejte i kypřicí prášek.

Těsto nandejte do formy vyložené pečicím papírem a pečte cca 20 minut (vyzkoušejte špejlí).



Jednoduchá rychlovka, která uspokojí chutě. Kokosová mouka jí dodává příjemný kokosový nádech, citrón zase citrónový. Banány v ní ani neucítíte, jen díky nim dezert získá sladkou chuť.

6 komentářů:

  1. To zní dobře, děkuji za tip. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Tato kombinace v létě příjemně osvěží :) Dřív jsem taky sladila banánem, ale prostě mi nechutná, tak jsem se na to vyprdla :D celkem se mi osvědčilo banán nahrazovat jablečným pyrém

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tu kokosovou mouku, tak bych to možná mohla zkusit. Na jak velký pekáček to z tohoto množství asi vyjde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle množství na celkem malou formu. Průměr cca 18–20 cm.

      Vymazat
  4. Kokosové mléko jsem na pečení ještě nezkoušela, nějak si ho moc nedokážu v buchtě představit, ale láká mě to vyzkoušet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, to budu muset vyzkoušet, miluji kokosové dezerty. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️