pondělí 7. srpna 2023

Jeseníky – Faunapark zoo v Horní Lipové

Kdo mě sleduje delší dobu, ví, že miluji různé zoo a místa se zvířaty :D. Proto jsem si nemohla nechat ujít i tento faunapark zoo v Hodní Lipové, o kterém jsem nikdy předtím neslyšela (taky to máme trochu z ruky :D). Když jsme ale jeli zrovna kolem, vznikla tak super příležitost podívat se tam a já vám jdu o naší návštěvě nyní povědět víc :)

Na toto místo jsme narazili úplnou náhodou. Když jsme v pátek jeli na naše místo ubytování V Jeseníkách, hledali jsme nějaké zastávky s výlety. První byla v Hradci nad Moravicí, pak jsme se koukli k přehradě Slezská Harta (vypadalo to, že se tvoří velký pařák, tak jsme chtěli svlažit malého, ale nakonec si jen pocákal rukou ve vodě :D) a pak jsme už chtěli dojet na ubytování (zbývala už jen hodinka cesty a malý stejně spal). Jenže jsem se spojila s majitelkou a říkala, že tam bude o něco později, než jsme měli být my. No, nevadí, tak že tam když tak počkáme. Jenže malý se nakonec vzbudil už v autě, když manžel zastavoval na benzínce, tak jsem hledala, jestli ještě není něco po cestě a objevila tento faunapark. Volba byla jasná :D.





Se psy se do faunaparku nesmí, ale mají pro ně připravený kotec u vstupu. To my využít nechtěli, takže manžel počkal s Amy u auta (parkoviště hned naproti přes cestu a zdarma)! A já se šla s malým projít po mini zoo. Jelikož je maličká, nebrala jsem s sebou ani kočárek. Vstupné činí 180 Kč/dospělý a děti pouze do 2 let zdarma (většinou bývají do 3).




Celkový faunapark je moc pěkně udělaný, líbí se mi zdejší atmosféra. Ačkoliv se jedná o malou zahradu se soukromým chovem zvířat, mají zde plno exotických, ale i domácích druhů. Z exotických jsme viděli například surikaty, opice, zalezlého tygra, klokany a lemury (mají i pumu, ale ta byla někde pořádně schovaná. Na takovou mini zoo mě taková zvířata překvapila. Z domácích zde najdete třeba kačeny nebo slepice.



Nechybí ani nějaké možnosti na občerstvení, posezení a různé zajímavé aktivity pro děti. To jsme ale s malým ještě samozřejmě nevyužili. Faunapark jsme spolu v pohodě zvládli prochodit za chviličku :).





Byli jste v nějakém faunaparku nebo mini zoo? Případně znáte i tento konkrétní v Jeseníkách? :)

8 komentářů:

  1. Tohle tedy vypadá sympaticky :) Nepamatuju si, kdy jsem byla naposledy v nějakém faunaparku... možná v tom na Hukvaldech, ale to se asi nedá nazvat faunaparkem :D Nevím.. je to malinké. Byla jsi tam někdy? Tropic Hukvaldy. Možná už jsme si o tom někdy psaly, teď si nevzpomínám...

    OdpovědětVymazat
  2. Byla několikrát, máme hned za Plzní Farmapark u Toma :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by zajímalo, co znamená faunapark :D V minizoo jsme byli kousek od Hradce Králové - Stěžery :) Jinak jsme spíš vždy zavítali do klasických Zoo :) Malý už má teda vlasů, to snad není možný! Pěkně jste si cestu zpestřili :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc hezky, něco podobného jsme taky navštívili před pár dny, jmenuje se to zoopark Zájezd, je to tam taky moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  5. V této Zoo jsem nikdy nebyla ani jsem ji doposud neznala :-) Fotky jsou moc hezké, určitě jste si to užili. Dítě a zoo, to je nejlepší kombinace, je to sázka na jistotu :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám ráda zvířata, takže tahle malá ZOO by se mi líbila. Hezké fotky. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Téda, taková malá ZOO a přitom takových exotických zvířátek :) vypadá to moc mile

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle menší zooparky mám snad raději, než velké ZOO. :) Je tam lepší přístup ke zvířátkům a vůbec mi přijde, že mají lepší podmínky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️