pondělí 31. července 2023

Červenec 2023

 Školákům končí polovina prázdnin a vlastně nám všem taková pomyslná polovina léta. To znamená jedině – červenec je pryč, takže přichází pravidelný článek s měsíčním shrnutím mého měsíce. Co se tedy u mě dělo v červenci? :)

První začnu jedním výletem. V červenci jsme se hned ze začátku podívali opět do zoo Ostrava a tentokrát u malého už měla zvířata zase o něco vetší úspěch. Ne jen umělá koza, jak minule :D. Vlastně největší úspěch teď měly živé kozy, které ve výběhu chytal a mečel na ně na celé kolo :D.

Na zahradě nám roste červený rybíz a je ho vždy kupa, takže jsme několik dní postupně obírali. Něco jsem i porozdávala babičce, tchýni, kamarádkám a upekla spoustu buchet :D.

Jeden z červencových svátků jsem využila k menšímu výletu, který jsme podnikli jen já, malý a pes :D. Až na místě jsem psala kamarádce, protože jsem si vzpomněla, že bydlí kousek odtamtud a pak se k nám připojila a chvíli jsme se prošli. Vyjela jsem autem k přehradě Olešná :).


Samozřejmě proběhly i nějaké ty procházky po okolních lesech. V těch hicech se ani nikam jinam pomalu nedá :D.

Tchýně slavila 50, tak jsme pro ní u mé kamarádky, která na mateřské peče dorty, objednali jeden krásný. Byl moc dobrý, málo sladký a všem chutnal! :)

Taky jsme tam rovnou koukli na jejich 2 nová koťátka :D.

Proběhl i výlet s procházkou v lesích v Bílé v Beskydech :). Bylo strašné vedro, tak fakt jen krátce :D.




Koupání na zahradě :D.

Koupání psů v řece :D.


Mini výlet v minizoo ve Vendryni :).


Malého už pomalu učíme jezdit na odrážedle. Je trochu menší, ale už mu to jakž takž jde :D.

A mimo jiné jsem začala navštěvovat terapeutku, protože si uvědomuji, že po psychické stránce je na čem pracovat a hodí se zpracovávat svá stará traumata. Zatím jsem tam byla 2× a už to pro mě bylo přínosné. 

Také jsem hodně pekla :D

A ještě jsem navázala jednu pracovní spolupráci, tak mám radost :). Samozřejmě pracuji podle mých možností na rodičovské :D.

Dobrota, kokosová voda :D

To by bylo asi v mého července vše :). Jaký byl váš prázdninový, letní měsíc? :)

8 komentářů:

  1. Vy jste prostě akční :) Máte moc hezké fotky! Ten dort je super :D A koupání psů závidím, já bych se šla s Tristanem taky koupat, ale pro něho by to bylo za trest. No utekl to zase... moje dovolená v Praze, která byla na začátku července, bude za chvíli měsíc zpátky a přitom jako bych se právě vrátila :D
    Myslím, že psychoterapie už je v dnešní době úplně běžná věc a je fajn, že pro tebe zatím byla přínosná, tak ať to tak pokračuje :) Přijde mi, že když jsem ve 13 letech začala chodit k psycholožce, znamenalo to, že jsem vyvrhel nebo tak něco... nevím... možná jen můj pocit. Že se předtím o takových věcech moc nemluvilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že jste měli tak aktivní měsíc. V létě to tak má být, aby člověk byl na dlouhou zimu nabitý zážitky a měl z čeho čerpat. :D :)) Krásné fotky a na kokosovou vodu nedám také dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Malý roste jako z vody :) měli jste hezký červenec. Já měla tento měsíc hodně nabitý :D byla jsem na kamarádky svatbě, potom na táboře a v Turecku. Mezi nebyl ani jeden den volna, tak to bylo dost náročné :D na srpen toho moc naplánovaného nemám, spíš odpočinek :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi toho stihla fakt hodně.
    Kokosovou vodu jsem ještě nezkoušela, možná to napravím, až na ní někde narazím

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to na super měsíc, ten dort je super :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný měsíc plný akcí. To mám ráda :-) Já jsem si měsíc také užila maximálně a na konci oslavila narozeniny :-) Jinak dortík vypadá skvěle! A gratuluji k spolupráci, to jsou takové malé velké radosti ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Malej roste před očima :) Stihli jste toho teda dost :) My byli přes svátky na Slovensku a s mamkou jsem strávila víkend u jejího přítele. Na svatbě jsem dostala svatební kytici a pochutnali jsme si na žebrech ve starověké krčmě v Dětenicích :D Moc gratuluji k nové pracovní spolupráci! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. To jste opět měli hezké zážitky i výlety. 🙂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️