pondělí 26. března 2018

Jarní nálada

Ani se mi nechce věřit, že už je zas čtvrt nového roku pryč! Ale má to i něco do sebe. Konečně začíná jaro! Taky se na něj tak těšíte jako já? Nemám ráda zimu a už chci sluníčko a teplo. Sice těžko říct, jestli se to počasí zase neobrátí spíš k tomu zimnímu, ale pojďme si to jaro přivolat aspoň tady. Co mám na jaru ráda?

Teplo
První věc je určitě teplo. Protože já jsem strašně zimoumřivý člověk, tak v zimě dost trpím. Je mi pořád zima, musím se hodně oblékat a podobně. Proto se vždy už nemůžu dočkat, až teploty vyšplhají hodně nad nulu, můžu sundat své cibulové vrstvy a vyjít ven s úsměvem na tváři. :D


Světlo
Den je najednou o dost delší. Ráno se mi lépe vstává (i když zrovna já se vstáváním problém moc nemám), večer je později světlo, není to tak moc únavné. Já nemám ráda tmu, protože se mi chce více spát a navíc mi přijde, že při delších dnech umím být i déle produktivnější.


Květiny
Všechno začíná krásně kvést, příroda není tak holá, suchá a nudná. Samozřejmě pokud je někdo alergik, tohle na jaru určitě nesnáší. Já naštěstí (klepu) nejsem, takže si všechno to jarní zbarvení užívám. Mám ráda sněženky a barevné tulipány, také jak začínají kvést stromy. No už se těším!


Oblečení
Na jaře se prostě nejlépe obléká. Už se nenosí hrubé bundy a boty, ale ani nám není vedro v tílku a mini kraťasech. Tohle je ideální počasí na nějaké tričko, pokud je chladněji tak třeba s lehkou bundou či svetrem/mikinou, kalhoty a lehké boty. Já ráda nosím sluneční brýle, takže ty mi na hlavě ve většině případě nechybí.


Zpěv
Ráno vás vzbudí zpěv ptáčků do slunečného dne. To je něco skvělého. Když slyším zpívat na jaře ptáky, hned to do mě vdechne tu pravou jarní náladu.


Co máte vy rádi na jaru? :)

4 komentáře:

  1. Taky už se moc těším na jaro, až bude venku teplo na mikinu nebo jenom tričko :) Zrovna dneska, když jsem šla před 6 ráno na vlak jsem si říkala, jak krásně ti ptáčci štěbetají :) Tohle a ještě květiny a stromy v květu miluju snad na jaře nejvíc! Ještě teda to oteplení samozřejmě :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ti ptáčci jsou boží! :) Jaro je úžasné v tom rozkvetení! :D Vše je hned veselejší :D

      Vymazat
  2. Máme to stejně, hlavně s tím teplem a oblečením :D
    Miluju tohle období :) ale léto je taky fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, léto je taky super, ale už moc teplo! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️