středa 17. října 2018

Pozitivní myšlení

Dnes bych se chtěla zaměřit na téma myšlenek. Určitě jste už někdy slyšeli, že v životě se hodně věcí odehrává právě na základě toho, na co myslíme. Je to tak, myšlenkami si přitahujeme určité události do života. Neříkám, že úplně všechno, ale na hodně věcí to funguje. Přece jen když myslíme určitým stylem, život nám pak tímto směrem hraje do karet, no ne?

Výsledek obrázku pro myšlenky
Jako malá holka jsem byla strašný snílek. Ale taky kdo z malých dětí není snílek? Jen se na ně podívejte, na jejich představy o budoucnosti. Jsou plné kouzelnými záležitostmi. Děti chtějí být princezny, superhrdinové, zvířata a kdoví co ještě. A podívali jste se někdy, s jakým nadšením vám to vyprávějí? Mají v hlavě tolik nepředstavitelných snů, cílů a jdou si za nimi! Ano, sice se jim tyhle sny nesplní, ale ony potom taky přijdou na to, že je to kravina, a proto už se na ně myšlenkami neupírají. A taky musíme myslet trochu reálně a přitahovat si do života věci, které se opravdu mohou stát. :D

Výsledek obrázku pro dětské sny

Chtěla bych ale říct, že si život opravdu můžeme ovlivnit tím, jak myslíme. Když si budeme pořád říkat jen to špatné, myslet pesimisticky a představovat si to nejhorší, prostě si to do života budeme více přitahovat. A tak je to i naopak. Je to jako bychom měli v sobě nějaký magnet, kterým přitahujeme sílou svých myšlenek do svého života různé věci. Proto je důležité snažit se myslet co jak nejvíce pozitivně.

Výsledek obrázku pro pozitivní myšlenky

Já sama jsem na svých myšlenkám začala hodně pracovat. Po maturitě jsem se zaměřila na svůj vnitřní rozvoj a říkám si, že si přece ten život chci užívat, ne protrpět. Snažím se přemýšlet pozitivně, myslet na věci, které chci, aby se stali, usilovat o ně a nevzdávat se. Vlastně už před maturitou jsem si řekla, že musím zlepšit angličtinu! Bála jsem se maturity, a tak jsem začala sledovat seriály v angličtině, zapisovala si slovíčka, která jsem neznala a při cestě v MHD si je pročítala. A hele, rozšířila jsem si aspoň o trochu svou slovní zásobu a díky seriálům i zlepšila poslech a porozumění. Fakt jsem viděla rozdíly. :) A taky to ze začátku bylo těžké, seriálu jsem vůbec nerozuměla, ale nevzdala jsem to a věřila, že mi to pomůže.

Výsledek obrázku pro pozitivní myšlenky

Ono to jde ruku v ruce, myslet pozitivně a pak se také snažit a nevzdávat to. Když chceme něčeho dosáhnout, prostě na tom musíme zapracovat a ono to nebude lehké... Ty lehké cesty nevedou k těm nejlepším cílům. Je dobré občas překonat strach a jít do něčeho, pokud si to vážně přejeme. Protože je škoda vzdát se nějakých snů jen kvůli strachu... Musíme neustále myslet na to, že to vážně dokážeme, snažit se a půjde to!

Výsledek obrázku pro pozitivní myšlenky

Takže co bych dnešním článkem chtěla říct?

1. Pozitivní myšlení přináší do života více pozitivních věcí. Nechci tím říct, že už se nikdy nestane nic zlého... I to k životu patří... Ale když budeme dobře naladěni, bude se nám lépe pracovat a i více dařit.

2. Nebát se dosáhnout cíle, i když vede přes náročnou cestu. Určitě je třeba to aspoň zkusit. Taky jsem se bála řízení auta, ale věřila jsem, že když budu chtít, dokážu to. A vážně jsem ten řidičák nějakým záhadným způsobem udělala.

3. I přes námahu, makat dále. Jen tak se mohou ukázat nějaké výsledky.

Tak to je pro dnešek vše, měla jsem nějakou náladu tady předat tyto myšlenky. :) Doufám, že to někomu třeba něco dá a určitě mi napište, jaké jsou vaše zkušenosti s nastavením mysli. :)

6 komentářů:

  1. Já už se asi poslední tak rok snažím udělat něco s tou mojí hlavou. Zrovna mám doma knížku 4 dohody, tak jsem na ní zvědavá :) Ale musím říct, že teda už malé pokroky vidím, že mě jen tak něco negativního nepřemůže. Ikdyž v první okamžik třeba jo, ale až se mi to rozleží, vlastně to vůbec není tak zlé. Jen to v první moment byl šok :D A řekla bych, že pozitivní myšlení a "chování" přitahuje pozitivní věci do života :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty knížky umí člověku dost pomoct:) Jsem ráda, že aspoň nějaké malé pokroky vidíš:) jo, pozitivismus je skvělý magnet:)

      Vymazat
  2. Pozitivní myšlení je vážně důležité :). Vážně se mi, už několikrát osvědčilo to, že když myslím na něco špatně, tak se to pak stane a naopak. Já třeba nemám ráda prezentování a když myslím třeba na to, že to bude v pohodě a že to zvládnu, protože to trvá pár minut, tak to pak nebylo tak hrozné :). A rozhodně důležitý je usmívat se:). Já dřív byla třeba i více pozitivnější než jsem teď a přemýšlela jsem, co se změnilo a dříve jsem se fakt více smála.

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, když si budeme říkat, že to dokážeme, nakonec uvidíme, že to jde:) tak možná zkusit zase na tom usmívání a pozitivismu zapracovat:O

      Vymazat
  3. Perfektní článek Teri♥
    Souhlasím s každým slovem a vidím to úplně stejně♥
    Pozitivní myšlení je základ všeho

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️