pátek 8. února 2019

Druhý měsíc s Amy

Znáte takový ten pocit, kdy vám připadá, že už něco trvá věčnost, ale zároveň to i rychle uteče? Asi nějak tak si připadám, když si pomyslím, že už je to 2 měsíce, co mám doma Amy. A co nového se v životě se štěnětem odehrálo?

Řekla bych, že zase o něco vyrostla. Za ty 2 měsíce samozřejmě o dost. Ale tento měsíc to jde vidět hodně na uších, protože se jí přetáčí a pak vypadá jako pako. :D Rozdíl velikosti  jde vidět z tohoto porovnání:


Kromě toho stihla šikulka dvakrát rozkousat kabel k internetu... A to prosím pěkně za 1 týden! No za to teda pořádně dostala. Okousala mi i trochu knížky, polštář, židli v kuchyni a najdou se i další věci poznamenané Amyninými zuby. Ale tak to se dá čekat u štěněte no, hlavně, ať už nekouše kábly (i když jsou schované) a nic se jí nestane!

  

Ještě pořád hodně čůrá, bobkuje... Ale musím uznat, že už se to lepší a dokáže už vydržet trochu déle. Na podložku sice sama nejde vykonat svou potřebu, ale když ji tam třeba před spaním zacedu a řeknu jí "čůrej", tak se vyčůrá. Někdy to trvá déle, někdy je to hned. Někdy se stane, že si i řekne sama, že chce čůrat. Je u dveří, kňučí tam, ale to není pokaždé.



Pořídila jsem jí už i náhubek v podobě košíku. Chci, ať se na něj naučí, co nejrychleji, protože někdy je potřeba, aby pes na určitém místě měl náhubek. A navíc na zemi je plno různých hnusů, odpadů a Ejmula je dost při chuti a vše žere! Sice se jí to nelíbí, ale už si víceméně zvykla.




Její zvětšení vidím i na oblečku, který jí byl kupován hned z kraje a byl ji samozřejmě velký. Dnes už jí je tak akorát.
Pořídila jsem jí i obojek se jménem z eshopu Tangerine a sobě tričko, ale o tom už jsem psala. :)




Amy je teď samozřejmě v tom nejdivočejším psím věku. Je hodně energetická a akční, hlavně někde na návštěvě. To se vždy chová jak tele. Ale je i celkem šikovná, ty základní povely tedy už zvládá déle a pořád je opakujeme, ať je stále umí.




Prožila další očkování a zastřihnutí drápků, byla "bruslit" na přehradě a navštívila i hospodu, kde mi ji "nalévali" pivem. No chutnalo ji. :D Jinak je to moje umrčená Bambulka. :D (Fakt pořád mrčí jako já :D)




8 komentářů:

  1. Moc pěkné štěně, tak si s ním hezky užívejte psí radosti i starosti

    OdpovědětVymazat
  2. Taťkova fenka by tady sežrala co se dá :D Ale náhubek nenosí, taťka jí pořád hlídá :) Když má člověk pejska, aspoň má o pohyb vystaráno. Kdybych já byla pes, tak můj páníček, chudák je se mnou pořád venku, protože se mi furt chce děsně na záchod :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že ji uhlídá:) Já bych to nezvládla :D Tak to ještě, že nejsi pejsek :D

      Vymazat
  3. Amy je šikulka! Už se moc těším na to, až ji konečně poznám. Něco mi říká, že s Tally si budou rozumět. Je moc hravá:3 Jak Amy snáší cizí pejsky?:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️