sobota 11. května 2019

Majálesy 2019

Dnes bych vám ráda pověděla o dvou akcích, kterých jsem se zúčastnila. Jedná se o Majálesy. Nikdy jsem na žádném nebyla a letos jsem zvládla rovnou dva v jednom týdnu. A stálo to za to?


První, kterého jsem se účastnila, byl ve Zlíně. Jela jsem tam za spolužačkou a spolubydlící ze střední školy, studuje tam. Majáles se konal 7. 5. a byl na něj vstup zdarma. Vyjela jsem tedy odpoledne vlakem, dojela bez komplikací k ní a nejprve jsme se pořádně musely pobavit! To víte, když se s někým vidíte naposledy v prosinci. :D No pak jsme trošičku popíjely Gin s džusem a ještě s její spolubydlící a jedním kamarádem jsme vyrazili směr Majáles! No popravdě jsme neznali nikoho, kdo tam vystupoval a ani nás to moc nebavilo. Koupili jsme si jenom kelímky s motivem Majálesu na památku. Ta její spolubydlící potom odešla, protože jí nebylo moc dobře, a my jsme se tam pak zakecali s dalšími jejími spolužáky. Pak jsme ale šli jinde.


Nejprve se nám chtělo strašně na záchod. Šli jsme kolem Baťovky a zjistili, že je stále otevřená! Tak šup, utíkali jsme tam na záchody a já z toho měla dětskou radost, ani nevím proč. Ne ze záchodů (i když byly hezké :D), ale z toho, že jsem jakoby na jiné výšce, prostě nepochopitelné, ale bavili jsme se. :D


Pak jsme hledali, kde bychom si ještě někde sedli. První hospoda plná, další taky, ta třetí už vyšla! Vtipná příhoda z ní? Když spolužaččin kamarád odešel na záchod, chtěly jsme si udělat fotku. Z vedlejšího stolu se k nám jen tak přidal nějaký kluk, který tam seděl s holkou. :D Pak nás ještě všechny párkrát otravoval, zajímavé, ale pobavili jsme se. :D V hospodě jsme ale jinak seděli chvíli, protože kamarádce i tomu jejímu spolužákovi psali ostatní z jejich třídy, že jsou někde v klubu. Vyrazili jsme tedy za nimi, ale nejdříve jsme se chtěli někde najíst. Kebab u klubu to jistil. :D S kámoškou jsme si dali jeden na půl.



Tam teda bylo pěkně narváno! Fakt hodně lidí! Jak u jídla, tak v klubu a navíc hráli strašně, na můj vkus. Ale výhoda byla v tom, že tam dělala od toho kamaráda mamka, takže jsme pití měli zadarmo, i když jsme nechtěli. :D A taky nám sehnala 2 vstupy zdarma, protože jinak se platila stovka. Tak tu jsme si podělili mezi tři. :D No zkoušeli jsme trochu zatančit, ale kolem 3 ráno to zabalili a šli spát. :D


Takže shrnutí takové, že Majáles nic moc, klub taky, ale stejně jsem se bavila! Byla jsem ráda, že jsem s ní, sranda byla tak či tak, takže rozhodně ničeho nelituji! :)


Druhý Majáles byl v pátek 10. 5. v Karviné, kterou mám za rohem. Byla jsem domluvená se spolužačkou (teď už nynější, na výšce), že se tam zastavíme a zatančíme. Na fb kolovaly různé soutěže o lístky zdarma, tak si říkám, proč to nezkusit. A světe div se, mně se fakt podařilo jeden vyhrát! Takže radost a i když hlásili hnusné počasí, jít jsem fakt chtěla. :D Bála jsem se, že kamarádka odmítne kvůli právě tomu počasí, ale nakonec jsme jely! Přibrali jsme na poslední domluvu ještě jednoho kamaráda. My dvě se těšily na Paulieho Garanda a líbil se nám! Pak se dění přesunulo na stage do stanu, kde aspoň nepršelo a byla dam prostě párty. Ale na konci tam hrál DJ Wich! Takže super. Jako během té noci jsme tam natrefily na dost opilé kamarády z výšky, což občas bylo zajímavé. :D My dvě jsme nepily, já řídila, kamarádka nechtěla. Ve 2 ráno to bohužel končilo, tak jsme se vydali k auto a rozhodli se, že zajdeme ještě do klubu u nás.


Nejprve jsem měla problém zaparkovat před svým barákem, tak jsem to vzdala a jela blíže k tomu klubu. Všichni tři i s tím kámošem jsme měli hlad, ale už nikde nic nebylo otevřeno. Zachránila nás teda spolužačka, která bydlela nejblíže, a zašla pro něco. :D A pak jsme šli tančit až do 5 rána. To už jsem pak našla aspoň jedno místo na parkování, takže super. :D Pak jsem doma kolem půl 6 zalehla, ale stejně moc nenaspala. Vlastně to teď píšu v dost vyčerpaném stavu. :D Ale opět to stálo za to!

Takže tohle jsou moje příběhy s Majálesy. :D Byli jste vy někdy na nějakém Majálesu? Kde a líbilo se vám to? :)

18 komentářů:

  1. Tieto akcie ma vždy priťahovali ale nikdy som si na ne neurobila čas. :) Ale vždy z nich sála skvelá atmosféra. :)

    OdpovědětVymazat
  2. I přes všechno jde vidět, ze sis oba Majálesy užila :) Ono v závěru jde vidět, že vážně je nejdůležitější být se správnými lidmi :) V Karviné na Majálesu jsem taky pár let zpátky byla, ale teď už takové akce moc nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
  3. Letos jsem na žádném Majálesu nebyla a docela mě to mrzí, bývají to super akce :)
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na Majálesu byla dvakrát, pokaždé v Hradci Králové, kde jsem studovala. Bylo to fajn ale spíš jen kvůli doprovodu, jinak to není úplně můj styl...

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok! :) Ja som tohto roku bola na jednom majálese v našom meste a páčilo sa mi tam, zabavili sme sa :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Tak to je super, že sis to užila! :)

      Vymazat
  6. Tak ja si momentalne mozem o Majalesoch zdat ale zas nesedim. doma a včera sme sa vykotulali do mesta na Dni muzei. Vela sme sice nevideli lebo ludi privela a k tomu este aj MS v Hokeji u nas takze sme si pozreli zaklad.
    Ale pocas VS studii som si veru tieto akcie uzivala. Spomienky ostanu. Este vela takych akcii prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty máš teď úplně jiné starosti. :D Děkuji, snad se jich ještě hodně podaří. :D

      Vymazat
  7. Nikdy v živote som na žiadnom nebola, ale z tohto článku to skoro až začnem ľutovať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak někdy musíš zajít. :D Důležitá je správná parta lidí :D

      Vymazat
  8. Tak to musela být paráda :) Majálesy mám taky ráda a stihnout dva v jeden týden je super :) Já letos nebyla na žádném ale o to víc už se těším na letní Rock for People :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nebyla, moc mě to nějak netáhne. Navíc jsou vždycky blízko ke zkouškovému období, takže se hodně učím a na spoustu věcí není čas. :) A taky nebydlíme v žádném velkém městě, i když u nás Majáles taky byl, ale jak jsem psala, byla jsem v učícím módu :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️