pondělí 15. července 2019

Beskydy – chata Severka a Lysá hora

Konečně se dostávám k sepsání článku z výletů po horách za červen 2019. Určitě se o nich chci zmínit, protože já celkově výlety a hlavně ty na hory a do přírody miluji! Tak hurá na to.

Hned z kraje června jsme se se spolužačkou jednou rozhodly, že někam vyrazíme. Obě hory milujeme, začalo zkouškové, takže žádná škola, tak jsme se v rámci odpočinku od učení rozhodly někam vyrazit. Naše škola pořádá každý měsíc soutěž o různé ceny a vždy vyhlásí výšlap měsíce. Pak jim máme poslat fotku z oné hory. Proto jsme se rozhodly zajít na červnovou horu, kterou byla Chata Severka.







Hned z rána jsme vyjely i s Amy. Řídila jsem, což jsem ráda, protože jsem stále dost mladý řidič a potřebuji jezdit. :D Cesta byla v pohodě, naštěstí. :D Po zaparkování jsme Amy nechaly lítat na volno a my šlapaly a povídaly si. Vybraly jsme si dost lehkou a krátkou cestu, takže to byla pohodička a za chvíli jsme byly u chatky. Odpočinuly jsme si, daly si pití, mezitím nám tam majitel nabízel brigádu na léto. :D Po cestě zpátky jsme trochu blbly a fotily se, právě i kvůli té soutěži. A nenapadlo nás nic jiného, než fotky ve skoku. :D A světe div se, povedlo se mi vyhrát! Ještě si musím zajet pro cenu do školy. :D Pak jsme to vzaly velkou zkratkou a dost prudkým kopcem. Ale taky jsem byly dole tak za 15 minut. :D

  
Vítězné foto :D

 

Další výlet jsme podnikly hned další týden. Chtěly jsme vyrazit hned z rána, ale ráno dost pršelo. Pak se ale vyčasilo, tak jsme ve 2 odpoledne vyjely. Opět jsem si zařídila. :D Vydaly jsme se na nejvyšší horu Beskyd, tedy Lysou horu.





Hned z kraje Amynka mojí kamarádku trochu vyděsila. Ona se totiž šíleně bojí hadů a Amy jednoho vesele donesla v puse. :D Je to malý lovec. Tak jsem se jí ho snažila vytáhnout a naštěstí se rychle povedlo. :D No pak už naštěstí cesta byla v poklidu, my pěkně pokecaly, Amy se pořádně prolítala. Vždy vyběhla někam nahoru a pak se zas vrátila, musela tu horu vyjít tak dvakrát. :D Naštěstí bylo fajn počasí pak, ani moc lidí, takže prostě parádička. :) nahoře jsme opět spočnuly u pití a pak vyrazily zase na cestu zpátky. Doma jsme byly až okolo 9 večer, ale stejně to bylo naprosto skvělé!








Taky rádi jezdíte na hory? Já miluji ten relax, navíc i s tím psem je to super! :)


20 komentářů:

  1. Krásné fotky, vidím, že jste si to užili. Z Amy roste fešanda:) Já hory miluju, zvlášť když se to spojí s nějakým wellnessem, pak je to úplně super:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fotka ve skoku je fakt parádní, nedivím se, že je výherná :) Moc gratuluju! Fotky z hor jsou krásné. Člověk si tam hezky vyčistí hlavu :) Doufám, že se mi podaří toho svého přemluvit na nějaký výšlap :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Joo, hory jsou super :) Tak přeji, ať se podaří :)

      Vymazat
  3. Fuha kamarádku naprosto chápu, taky bych byla vyděšená, kdyby pes přinesl hada v puse :D ale musím uznat, že Amy teda odvážná! :D
    Proč naše škola taky nemá nějakou takovou fajn soutěž, co by donutila líné studenty někam vyrazit? :D Co jsi vyhrála? :) Jestli to tedy není tajné ..
    Já letos zatím vyrazila do hor akorát tak na Slovensku a to byla spíš menší procházka než nějaká pořádná túra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se hadů nebojím no :D Vyhrála jsem nějakou mikču a hrníček, ještě se pro to musím zastavit :D Ale i taková procházka je super :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky! :)
    Nedávno jsem tam byla, výlety do hor si vždycky moc užívám, protože vždycky vypnu, nic neřším a užívám si ten čerstvý vzduch! Jak koukám na fotky, tak je mi akorát líto, že nemám psa, hned by mě to byavilo o něco víc! :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. Hory miluju! Teď jsme byli týden v Krkonoších a je to tam úžasný relax :))

    OdpovědětVymazat
  6. Na horách jsem už strašně dlouho nebyla a kde bydlím teď, tak je okolo samá rovinka. Ale v dětství jsme vždy s prarodiči chodili na túry, takže mi to trochu chybí :/

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  7. Výlety po horách sú super, človek tam nájde krásny pokoj. Aj keď sa musím priznať, že tento mesiac som si ich príliš neužila. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že Amy roste jako z vody :) A vítězná fotka je náhodou fakt super :) Taky bych si měla co nejdřív dát nějaký ten výšlap :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už neroste:) Děkuji:) Jo, výšlapy jsou paráda:)

      Vymazat
  9. Já mám hory moc ráda - vlastně na dovolené jezdíme s manželem hlavně na hory. A na Lysé jsme byli na konci května :-) (jediný den z naší dovolené, kdy nepršelo)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, hory jsou super :) Jé, tak aspoň, že vím ta Lysá takto vyšla :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️