sobota 1. května 2021

Duben 2021

 Je to pro mě zas šokující, že už píšu opět tento typ článku, protože si vždy uvědomím, jak rychle ten čas utíká. Duben máme za sebou a já se jdu vrhnout na to, abych vám prozradila, co zajímavého se mi v tomto měsíci stalo a zároveň si to takto hezky shrnula :). Tak jdeme na to!

Všichni moc dobře víme, že byly Velikonoce. U nás jsme je moc neřešili, já jen využila příležitosti k pečení a nějaké menší výzdoby, což jste mohli vidět ve velikonočním článku. O prodlouženém víkendu jsme se stavili k rodině od přítele na první letošní grilovačku, což bylo fajn :). Jinak jsme měli spíš takové klasické volné dny :).

Velikonoce s mazancem

Samozřejmě i s beránkem

I když nám počasí po většinu měsíce moc nepřálo, i tak se objevilo aspoň pár dní, kdy bylo krásně teplo. Protože mě asi všichni znáte a víte, že jsem akční, bez různých procházek a ani nějakého výletku (když už nám otevřeli ty okresy) se to neobešlo. Jednou jsme si udělali dlouhou procházku i po našem okolí, která měla zhruba 10–12 km. Sice počasí nic moc, ale stejně to bylo moc super (až na ty slípky, které jsme občas potkali, bojím bojím :D). Jiný den jsme se podívali k blízké Těrlické přehradě. Zrovna v ten velmi povedený víkend (bylo krásně teplo, sluníčko, jaro) jsme vyjeli na výlet do Chotěbuzi, o kterém jsem vám už psala

Archeopark v Chotěbuzi

Dáme selfie?

"Povedl" se nám ještě jeden výlet, kdy jsme nedočkaví konečně vyrazili do našich milovaných Beskyd! Protože jsme nešli nikam úplně vysoko, nevzali jsme si zimní boty – chyba (ale když já už je umyla a schovala s nedočkavostí příchodu jara...). No, asi tušíte, jak to dopadlo. Brodění sněhem, necítím prsty na nohou, ale to není vše! Byla také šílená mlha, takže jsme si neužili ani žádné výhledy. A třešnička na dortu? Hanysek se rozhodnul utéct někam z prudkého svahu a když se ani po 15 minutách nevracel, rozhodnul se paníček za ním podívat. Tak sešel ten hnusný svah a Hank samozřejmě vyběhl z jiné strany. No byly to trošku nervíky :D.

Všichni tři v akci




Co se týče školy, tak jsem odevzdala bakalářskou práci a už se taky celý duben pomaličku učila (čti, spíše si četla a zvýrazňovala otázky). No co si budem, už se opravdu těším, až to budu mít za sebou :D. Jsem zvědavá, jakým způsobem vůbec ty státnice budou. Už proběhly obhajoby disertačních prací doktorantů a ti museli být ve spěšl místnosti s rouškou, kdy je jedna osoba hlídala, byli připojeni skrz počítač, a takto státnicovali "na dálku" neboli v jedné místnosti byli oni, ve druhé komise... No šílenost :D. Každopádně se chci předem omluvit, protože v květnu nebudu nějak aktivní, opravdu se budu hlavně učit a občas možná pracovat :D. Tak mi držte palce!💓

Popisek na fotce mluví za vše :D

Nechce se mi věřit, že už jsou to i 2 měsíce od našich zásnub! Šíleně to utíká! Pokud by vás zajímalo, jak to plánujeme se svatbou, tak už ji máme zarezervovanou na jeden termínek v září a nechceme nic extra velkého a úplně klasického :D. Naše ideální představa je obřad v obřadní síni města (což je super, že to mají na "zámečku" :) a potom se přesunout na zahradu k přítelově rodině. Já nechci klasické svatební šaty, moc na tohle nejsem, takže se bez nich obejdu a budu se cítit lépe :). To samé přítel, také nechce klasický oblek. Nebudeme mít ani typickou hostinu, chceme to opravdu v takovém volném stylu, takže rauty atd. :). A je super, že všem se naše představa zamlouvá, tak budou aspoň spokojeni všichni :D. Nevím, jestli by vás zajímaly nějaké články ohledně tohohle tématu, ale tím, že to tolik nehrotíme bych asi neměla moc co předávat :D.

Zásnuby💓

Zámeček :D

Tak to by bylo k dnešnímu dubnovému shrnutí vše :). Ještě jednou se omlouvám, že teď tady asi moc nebudu, ale určitě tomu rozumíte :). Já se moc těším, až tento měsíc budu mít za sebou a snad tu velkou zkoušku zvládnu :). A pak pro vás zas budu připravovat různé články a také koukat na ty vaše, moc mě to vše baví 💓. Mějte se pěkně, napište mi, jaký byl váš duben a taky přeji příjemný start do května :).


20 komentářů:

  1. Utíká to neuvěřitelně rychle! Někdy bych si přála ten čas fakt na chvíli zastavit. S tím sněhem si z nás počasí opravdu hezky vystřelilo, popravdě jsem už nečekala že něco napadne.. a ono překvápko. Když se vám zaběhnul psík věřím, že to byly pěkné nervy! sama už jsem chvíli nesvá, když Dastíka 🐾 nevidím a on je třeba schovaný jen za stromem a něco tam čuchá 😅😄. Hlavně, že přišel, jen chudák přítel, který kvůli němu ten svah sešel 🙈.
    Přeji hodně štěstí u státnic, zvládneš to ❤🍀🍀! Duben u mě nebyl moc ničím zajímavý, jsem ráda, že se konečně zrušil zákaz pohybu mimo okres a tak jsem mohla navštívit pár přátel, se kterými jsem neměla tu možnost se vidět 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utíká... :D Sníh se letos držel zuby nehty :D. To ano, jsou to nervy :/. Děkuji moc :). To je dobře, že ses viděla s přáteli :).

      Vymazat
  2. Měli jste krásný duben plný výletů! Konečně jsme se dočkali lepšího počasí a tyhle zážitky jsou hned veselejší. Povedené fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kiežby sa môj psík tak rád fotil, resp. aspoň ostal stáť tú jednu sekundu, haha :D
    Krásne fotografie. Užili ste si to 🌿

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá na krásný duben! Také nevěřím, že je už květen, ach jo, letí to šíleně.
    Nějaké fotky ze svatby bych ráda viděla, právě proto, že to nebude úplně klasické, o to víc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí to strašně... Tak super, něco vymyslím <3.

      Vymazat
  5. Tyjo, duben pryč, to je hrůza :D nevím, jestli se těším na léto.. na něco asi jo, na něco ne :D Jinak krásné fotky a držím palečky s těmi státnicemi i s tou svatbou, snad bude situace ohledně koronaviru lepší a pořádně si to užijete :) Jinak já bych chtěla mít sice krásné bílé svatební šaty :D Ale na nějaké takové ty tradice taky moc nejsem... Šla jsem za družičku kamarádce, měli svatbu v kostele a pak byli v jedné takové restauraci nebo já nevím, a bylo to takové hezké, pohodové... sice nejsem věřící, ale mělo to své kouzlo :) No tak přeju krásný květen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bude moc vedro, tak to tak příjemné nebude :D. Děkuji moc :). Snad vše proběhne v normě :). Každá svatba má podle mě své kouzlo :).

      Vymazat
  6. Moc moc Ti držím palečky, to zvládneš levou zadní. Jsi šikulka! <3 A články o svatbě by mě osobně moc zajímaly :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :). To mě těší, něco vymyslím :).

      Vymazat
  7. Tak to zní jako super užitý měsíc. Já mám také moc ráda výlety, ale tento měsíc jsem jim zatím moc nedala, ale příští už mám nějaké v plánu, tak uvidím. Jinak přeji hodně štěstí se zkouškou, ať to dopadne co nejlépe. Moc hezký článek a fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. Teď si úplně nejsem jistá jestli jsem nepřehlédla zásnuby někde a jestli jsem už gratulovala nebo ne, každopádně gratuluji. :) Jinak duben dle fotek na mě působí tak, že jsi ho měla fajn.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, vypadá to na super měsíc :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. Čas utíká neskutečně. Nechce se mi ani věřit, že bude za chvilku půlka května! :D
    Gratuluji k odevzdání bakalářky a k učení... Já mám státnice první v září a ještě jsem nezačala nic :D
    A přeji ti, aby ti covid nijak nepřekazil tvou vysněnou svatbu :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). To máš ještě čas :D. Děkuji moc :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️