pátek 14. května 2021

Beskydy – ranní procházka na Prašivou

 Ahojte všichni, zdravím vás tímto krátkým článkem o našem malém výletu na Prašivou. Už mám o tomto místečku jeden článeček. Jak už jsem vám říkala minule, teď nejsem aktivní, protože se většinu svého času snažím věnovat učení na státnice, které mě čekají začátkem června.

Samozřejmě se jenom neučím, takovou chybu, abych se učila každý den od rána do večera jsem udělala jen u maturity :D. Takže občas potřebuji vypnout, odreagovat, a proto jsme se vydali na takovou ranní procházku na Prašivou, kdy jsme zhruba za 3 hodinky dojeli autem tam, vyšlapali, sešli a dojeli i zpátky :). 

Výhledy na průmyslovou zónu Nošovice :D

Kostelík nahoře

Kromě toho jsem také měla trochu problémy s uznáním praxe. Někde se ztratilo moje hodnocení a já jsem se fakt bála, že jenom kvůli praxi nebudu moct jít na první termín. Naštěstí od včerejška už jsem přihlášená! Ještě nevím, kdy jdu přesně, ale někdy v tom prvním týdnu v červnu :). Tak mi držte palce, mně už z toho hrabe a přijde mi, že se to nemůžu vše naučit :D. Modlím se v hodnou komisi :D.

Naše rodinka💓

Kukuč

Pes nebo netopýr?

Dobrý to je!

A samozřejmě obě naše lásky

Ještě si dáme pár portrétovek :D.






Tak to by bylo k mému "stěžování" vše. Já už se upřímně nemůžu dočkat, až to budu mít celé za sebou, je to náročné... Ale to k tomu patří :D. Tak mi držte palečky a doufám, že se máte krásně :).


28 komentářů:

  1. Přeji ti u státnic hodně štěstí, určitě to zvládneš! Fotky jako vždy moc krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky :) Jsem ráda, že jsi se ozvala a palečky samozřejmě držím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou psí modelky! Je to fájn, vždy se něčím odreagovat alespoň na chvilku, než se nonstop topit v tom učení. Když jsem se učila na maturitu, vždy mi strašně pomohla i krátká procházka, hlavně že jsem mohla na chvíli vypnout a odreagovat se 😊. Držím palce, ještě chvilku a už to budeš mít za sebou! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, odreágování je důležité :D. Děkuji moc :).

      Vymazat
  4. Tak hlavně, že se vše vyřešilo a praxe vyšla. :) Nádherné fotky, do Beskyd bych se také chtěla podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. V Beskydech jsem ještě nebyla. ale určitě se tam chci co nejdřív podívat. ♥ Nádherné fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně štěstí u státnic! Jsem ráda, že neopakuju tvojí chybu z maturity a HODNĚ odpočívám :) Je to potřeba!
    Mimochodem, pejskové jsou NESKUTEČNĚ fotogeničtí! :) Fešáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jen dobře :). Děkuji :). Jsou to krasavci :D.

      Vymazat
  7. Moc krásné fotky! Ten kostelík je hrozně fotogenický, i když v takovém tom temném slova smyslu, skoro jak z nějakého hororu nebo podobně :D Fotky pejsků boží ♥

    Lucy
    https://kulturnicek.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Přeju hodně štěstí! Fotky jsou jako vždy boží, s pejskama musí být život skvělej:)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý nápad se neučit nonstop ale proložit to takovou super procházkou. Já už se těším, až také někam vyrazíme, no zatím nám nepřeje počasí :/
    Držím moc palce, jistě to zvládneš levou zadní!

    OdpovědětVymazat
  10. Thank you very much for the great post!

    OdpovědětVymazat
  11. Neboj, to zvládneš!! Nakonec to není tak hrozný, jak to vypadá :D myslím na tebe a držím palečky <3 Jinak já se jenom učím od rána do večera, ještě jsem nenašla lepší systém, který by mi fungoval... :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Nebylo, máš pravdu :D. Fakt? Mě to nebavilo, celý den :D.

      Vymazat
  12. Veľmi krásne psiky. Neboj sa všetko zvládneš ak to chceš.

    RESPECT COCO CHANEL

    OdpovědětVymazat
  13. To je nejhorší se jen učit a nikam nejít, u nás většinou takové holky se z toho sesypaly a daly to až na podruhé... Já si během učení užívala :D, dala jsem tomu každý den 8 hodin od rána a pak hurá ven a na pouť a nevím kam.
    Jinak Beskydy jsou nádherné, byla jsem tam o víkendu s přáteli :)


    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nejhorší no :D. To jsi dobře udělala :). Já to tentokrát taky tak nehrotila :D. Jsou krásné :).

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️