pondělí 20. dubna 2020

Beskydy – chata Prašivá

Kdo bydlí v okolí Beskyd, určitě zná chatu Prašivou. Je to taková klasika, nenáročný výšlapek ke starší roubence. Vede na ní více různých cest, takže výběr záleží na každém.


 Byla jsem na ní už mockrát. Je to taková nouzovka, když se člověku nechce moc šlapat do prudkých kopců. Horší je, že tam bývá vždycky dost lidí. Nahoře si můžete v chatě dát jídlo a pití, posedět a odpočinout si. Prohlédnete si kostelík a roubenku.





Nahoře moc výhled není, ale po cestě nahoru jsou místa, odkud jsou moc pěkné výhledy po okolí. S pejsky samozřejmě jít můžete, dovnitř se do některých míst dá taky s nimi, ale pouze na vodíku a s náhubkem. Akorát pokud pejsci moc nemusí lidi, není toto asi příliš dobrá volba, protože tu opravdu bývá narváno.




Já tam s pejsky byla třikrát. Jednou na jaře 2019 na Velikonoce a taky narváno. :D A pak ještě v létě a říjnu 2019, bylo pěkně, takže taky narváno. :D V jednom koutě tam najdete i houpačku, takže se můžete pohoupat s krásným výhledem. :D

 







4 komentáře:

  1. Krásné fotky, to vypadá na povedený výlet! Také se těším, až někam opět vyrazím. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Beskydy mám daleko, takže o chatě vůbec nevím, ale vypadá to tam moc hezky. Akorát ta spousta lidí by mě asi štvala :D Mám ráda výlety do přírody, kde skoro nikoho nepotkáme ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme podobně, taky mám radši vylidněno :D

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️