středa 2. června 2021

Jsem bakalářka!

 Ahojte všichni, tak konečně se vám opět ozývám. Pokud jste četli mé minulé články, víte, že jsem měla státnicové období a od včerejška je konečně úspěšně za mnou!

Od přítele za státnice.
Nervy to byly, co vám budu povídat, ale tak to k tomu patří. Jsem ráda, že už to mám konečně za sebou. Taky mi už chybělo psaní článků, ale předtím na to nálada opravdu moc nebyla, měla jsem celkem krizové období, co se týče nálad a neměla vůbec chuť něco dělat :D. Ale už je po všem a mně se neskutečně ulevilo :).

Tady už mi z toho hrabalo

Zajímavé je, že jsem si vytáhla přesně ty 2 otázky (měli jsme si tahat dvě z dvou oborů), které jsem nejvíce chtěla. No nevěřila jsem vlastním očím, zákon přitažlivosti asi vážně funguje :D. Já se stejně nejvíce bála prezentování a obhajoby, což ve výsledku bylo úplně v pohodě :D. Mimochodem, i když jsem si vybrala 2 otázky, které jsem chtěla, v jedné mě komisařka celkem potopila, ale mám to :D. Takže jsem pěkně 1. 6. (na den dětí) zakončila svá studentská léta, to je hezké :D.

Tak teď už se můžete těšit na více článků, doufám, že jste se měli v květnu moc hezky :).




24 komentářů:

  1. Moc gratuluji!!! Já si nedokážu představit, že bych se musela učit do školy. Já na to učení nikdy nebyla. :D A kytička krásná. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :). Bylo to náročné, já zas bývala hodně zapálená do učení, ale teď už mi to moc nejde :D.

      Vymazat
  2. Srdečne gratulujem!
    Poznám ten stres, kedysi som prvú promóciu odpromovala tehotná a druhé štátnice s malým mimčom a manželom (boli tam spolu so mnou, aj na každej skúške a prednáškach, nakoľko som dojčila) :-) ha, ha.
    Tak nech sa darí!
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). No to jsi teda měla stíženější podmínky, ale zato určitě větší radost! :)

      Vymazat
  3. Tak velká gratulace! :) Těším se na články :))

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace!! 😘💐 Teď už všechny ty nervy máš za sebou a teď už zbývá si jen užívat 😊🤗.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluju! :) Jsi skvělá, že jsi to zvládla ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju! Já už jen čekám na výsledky, tak snad se budu brzy moct pyšnit titulem taky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně moc gratuluju, ten pocit mám taky úplně čerstvě, protože (musím se taky pochlubit) včera jsem úspěšně odmaturovala! Psaní článků mi taky strašně chybělo! A ještě čtení ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Moc a moc gratuluji! Jsi šikula a užívej zaslouženého volna! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě jednou, velká gratulace Teri <3 Pořádně si odpočiň :) Teď už tedy nebudeš pokračovat ve studiu? :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé, moc gratuluji, jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️