středa 23. června 2021

Bude nás 5!

 Tak jo, musím se s vámi podělit o jednu velkou novinku. Kromě toho, že se v září měním příjmení a staneme rodinou (papírově), brzy se také rozrosteme o dalšího člena. A tentokrát to nebude psí, ale lidský kámoš! Takže život vzhůru nohama :D.

Ano, je to přesně tak, jak to vypadá🙈. Jsem těhotná!💓 Ti, kteří mě sledují déle, tak vědí, že jsem už v únoru jednou těhotná byla, ale drobeček odešel. Což se bohužel často stává, bylo to ještě dost brzy. Teď už mám ale za sebou 1. trimestr, dokonce i 1. velký screening a naštěstí (klepu) bylo vše v pořádku. Tak se s vámi o tuto novinku už podělím :). A pokud by vás zajímalo, za jak dlouho jsem otěhotněla, tak mi po samovolném potratu přišla 1 menstruace a další už ne :D. Nečekala jsem to.

Nebojte, mamablog se tady z toho nestane, stále se chci věnovat výletům, receptům a různým článkům, co mě napadnou jako nyní :). Ale asi nějaký ten těhotenský sepíšu taky, protože i mě osobně toto téma zajímalo a vyhledávala jsem jakékoliv články od jiných blogerek. A celkově je to teď téma, které mě dost doprovází životem, tak se s vámi ráda podělím o své poznatky a zkušenosti. Např. učení na státnice bylo opravdu zajímavé :D. Tak doufám, že vás bude vše bavit :).

22 komentářů:

  1. Nice post and lovely dogs) Thank you very much for your sharing)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, mám z toho velkou radost! Ať je nadále vše v pořádku :) A na těhotenské články bych byla zvědavá, ráda si je přečtu :) Taky to snad jednou budu řešit (doufám).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Tak to jsem ráda, něco sepíšu :). Určitě ano :).

      Vymazat
  3. Tak to je krásný, moc gratuluju! ♥ Ať všechno dobře dopadne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to je nádherný, moc gratuluju! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé moc gratuluju! <3 To je krásná zprava <3 Zrovna čtu tenhle článek a sama mam jedno miminko v bříšku :)
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásná zpráva!! Mockrát gratuluji ❤❤😘😘.

    OdpovědětVymazat
  7. I kdyby se z toho mamablog stal, tak si myslím, že je to zcela přirozené :)
    Jinak moc gratuluji a na články si vzpomínám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️. Uvidíme, budu psát prostě o tom, co mi bude v tu chvíli přirozené :).

      Vymazat
  8. Jééé, moc gratuluji!
    https://rozimyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. To mám radost za vás oba, ať jde tentokrát vše tak, jak má!

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě jednou, velká gratulace zlatoo <3 moc vám to přeju :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je skvělá zpráva a moc gratuluji! Fotky se vám povedly, jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️