středa 30. června 2021

Květen a červen 2021

 Minulý měsíc jsem nenapsala článek se shrnutím měsíce, tak ho rovnou spojuji s červnem. Je neuvěřitelné, že už máme půl roku pryč! Ale zároveň je skvělé, že se svět zase vrací do normálu :). A co se tedy dělo u mě v těchto dvou měsících?

Květen

Květen byl pro mě poměrně náročným měsícem. Hned 1. 6. mě čekaly státnice a já měla v plánu se celý měsíc pravidelně připravovat, ať vše nedoháním ke konci a nestresuji. Kromě toho se mi vyskytl problém s uznáním praxe, takže jsem se bála, že se nebudu moct přihlásit ke státnicím, ale naštěstí vše dopadlo dobře. V tomto měsíci jsem se tedy hodně učila a pracovala o něco méně.

Kámoščiny kočičky, když jsem u ní byla na společné opáčko učiva

Aby to nebylo jen tak jednoduché, začaly mi taky těhotenské nevolnosti. Naštěstí jsem nezvracela, ale vždy od odpoledne už mi bylo pěkně blbě. Také jsem často přes den spala (minimálně 1x za den jsem si dala šlofíka). Byla jsem tedy hodně unavená, podrážděná, bylo mi zle :D. Chudák přítel, ale zvládal to hezky :D. 

Také jsem byla na první těhotenské kontrole, kde se potvrdilo mé těhotenství. Poté mě čekaly odběry a ještě odběry na diabetologii a kontrola. Cukr se mi dokonce i trošku zlepšil :).

Z první kontroly :)

Opravdu jsem se nechtěla celý měsíc jen učit, tak jsme se chodili i procházet a občas někde zajeli. Dali jsme si rychlý výšlap na Prašivou, zajeli i k řece Morávce, kde jsme vykoupali psy, a také se mrknout na bunkry v Darkovičkách :). Vše ale spíš rychlovýlety, abych se zase mohla učit. Některý den jsem si ale dala úplnou pauzu od učení. 

Skokani :D

    Naši vojáci :D

Červen

1. 6. mě tedy čekaly státnice. Ten den jsem byla dost nervózní, ale naštěstí jsem je měla hned na 10:00. Vše nakonec dopadlo úspěšně a ze mě je bakalářka :). Byla to obrovská úleva! Kdyby to někoho zajímalo, dál pokračovat už nejdu :). Od 1. 7. nastupuji na hlavní pracovní poměr do práce, kde už teď dělám brigádně a za půl roku budu mít jiné starosti... :D.

Od přítele za státnice💓

V červnu mě čekala první velká kontrola v těhotenství a ukončení 1. trimestru. Naštěstí je zatím vše v pořádku, tak snad i nadále bude :). Také mi někdy během tohoto měsíce ustály nevolnosti a i únava. Cítím se už mnohem lépe, i když občas ještě přijde nějaký večer, kdy to není úplně ono, ale už to není tak časté. Také některá jídla zatím nemůžu vůbec vidět :D. A mám celkově dost jiné chutě :D.

Rodinka :)

Konečně jsme si s přítelem udělali u zásnubní fotky a rovnou i s ultrazvukem :D. Psi samozřejmě nesměli chybět, vždyť oni jsou naše dětičky také :D. Co se týče svatby, šla jsem zařídit svatební oznámení, tak se těším, až budou hotová a můžu je potom rozeslat :). Je to šílené ale za 2 a půl měsíce se budeme brát! :D

💓

Protože je červen posledním měsícem, kdy mám ještě status studenta, zatím jsem pracovala jen méně a snažila si ještě užít možnost, že mám volno :D. Byla jsem často s mamkou, sešla se s kamarádkami :). Také jsme byli konečně na větším výletě, zašli se podívat na západ sluníčka a užili si týdenní dovolenou na Šumavě :). Tak se můžete těšit na články z výletů :).

Ze západu🌄


Naši miláčci u Hluboké :)

Přítel mi za státnice připravil ještě jedno překvapení. Ví, jak miluji stavění puzzlí, tak mi nechal vyrobit puzzle z fotek o 1000 kouscích. Na krabici nechal napsat Bc. s mým jménem a budoucím příjmením, které budu mít po svatbě💓. To bylo tak krásné! Jenže malý háček, tím, že udělal jinou krabici, jsem neměla předlohu ke stavění puzzlí :D. No nakonec jsem to stejně za 3 dny postavila :D.

Ti psi byli trochu záhul, ale zvládla jsem :D

A pak jsem ještě od Mišky vyhrála krásný receptář, tak se těším, až něco vytvořím :). Teď jsem upřímně na tvoření s jídlem neměla vůbec pomyšlení, ale třeba už za chvíli zase přijde chuť :D.

Krásná výhra💓

Jaké byly vaše měsíce? A jaké máte plány na léto? :)

20 komentářů:

  1. Panebožeee, wuíííí. Čekáte miminko! No to je skvělý, to mám ohromnou radost! To je tak krásný! Hned mám lepší den, to je skvělá novinka! Moc gratuluji! A moc krásné fotky, povedly se! Jste a budete krásná velká rodinka! A gratuluji i ke státnicím. Samé skvělé zprávy. A ať se daří s prací i s těhotenstvím a snad ta nevolnost brzy přejde. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty jsi milá :). Děkujeme :). A děkuji :D. Už je mi naštěstí lépe :).

      Vymazat
  2. Páni tak svatba se už pěkně blíží, přeji ať jde vše hladce, bez problémů a jste moc spokojení. Moc hezký dva měsíce a článek.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. To byly divoké dva měsíce! Gratuluji k těhotenství, ke státnicím i k práci! Moc doufám, že vám vyjde vše tak, jak si přejete, což určitě ano.

    OdpovědětVymazat
  4. No výhra vypadá opravdu dobře, gratuluji

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky! A gratuluji k těhotenství i ke státnicím ♥

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda že je s miminkem vše ok a určitě to tak bude i dál :) Nás svatba čeká už za 23 dní, ale stále mi ti přijde takové neskutečné a vzdálené, že ani nejsem nervózní :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, věřím, že ano :). Jé, tak držím moc moc palce, ať se vše povede a hlavně si to pořádně užijte :).

      Vymazat
  7. Krásné fotky a ta s tím tankem je super :DD
    A ještě jednou gratuluju ke státnicím, přeju hodně štěstí s mrňouskem a krásnou svatbu :) Mám z toho radost, moc ti to přeju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Jo, vojíni :D. Jsi zlatá, moc děkuji :).

      Vymazat
  8. Hned si jdu přečíst články ze Šumavy! To puzzle byl opravdu moc krásný dárek od přítele. Ale věřím, že to bylo hoodně náročné, když jsi neměla žádnou předlohu :D Divím se, že jsi učení na státnice vůbec zvládla, když ti nebylo dobře. Já bych byla asi odepsaná... :D Jsem moc ráda, že se Ti fotoknížka líbí, děkuju <3 <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ještě nejsou Miško, musím postupně :D. On věděl, co mi darovat :D. No upřímně, čekala jsem, že mi to puzzle bude trvat déle bez předlohy :D. No... já to učení brala tak nějak lážo plážo, nechtěla jsem se moc nervovat... a nakonec se povedlo :D. Je úžasná, už se těším, až vyzkouším nějaký receptík :) <3.

      Vymazat
  9. Nádherné shrnutí, měsíce plný radosti a štěstí 😍😊. Držím palce ať se vše povede a zvládnete 🙂🍀🤗. Jsi šikovná, že jsi se zvládla učit i přes to, jak ti nebylo dobře, ale máš to za sebou! Teď už tě čekají jen krásné a radostné chvíle 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :) <3. Jo, už je to mnohem lepší vše :).

      Vymazat
  10. Měla jsi oba měsíce plné zážitků a ať jsou i ty další takto povedené! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️