pondělí 7. června 2021

Beskydy – Medvědí stezka

 Konečně pořádný výlet po státnicích! Jak mě to chybělo, to si ani neumíte představit :D. Ještě když už teď máme konečně tak krásné počasí, teplo, léto, ale zároveň ještě ne nepříjemné vědro :D. No užila jsem si to na maximum, co vám budu povídat :D. Tentokrát jsme vyrazili na Medvědí stezku v Beskydech :).

Inspiraci jsme čerpali zase z Beskydského deníku. O těchto zvířecích stezkách v Beskydech jsme už slyšeli, jednou jsme dokonce po té Medvědí šli, ale nějak jsme zabloudili a nakonec si udělali jinou (ale taky moc krásnou) procházku :D. Tentokrát to ale vyšlo :D.

Žlutý medvídek - to je naše trasa

Trasa byla moc pěkná, ze začátku jsme nepotkávali ani moc lidí, takže se psi mohli pěkně vylítat a vyblbnout. Některé zastávky na cestě jsme vynechali (třeba Satinské vodopády, protože tam bývá vždy milion lidí a se psy se tam mezi nimi špatně motá, ale už jsme je jednou viděli :)). Ale jinak se šlo hlavně lesem, což bylo super :).






Trasa má zhruba 9 km, což bylo tak akorát pro nás po delší době :D. Především teda pro mě, když jsem teď hlavně jen seděla na zadku a učila se :D.


Výhled na Lysou horu

Na stezce je fajn, že si ji můžete třeba i zkrátit a upravit podle svých možností :). Je tedy dost variabilní, takže si každý najde ideální délku i náročnost pro sebe. Také se chodí kolem několika zastávek, které vám dodají sílu (občerstvení). Navíc se pokocháte krásnou přírodou, výhledy i vodopády :).

Mapa naší trasy

Ještě vám přidávám trasu naši trasu :).


21 komentářů:

  1. Ja sa už tiež veľmi teším až budem môcť po skúškach konečne niekam ísť. :) Je to naozaj krásne miesto a fotky sú super. :) Chlpáčom to ako vždy sekne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, je to vždy skvělý pocit po náročném období :). Děkuji :).

      Vymazat
  2. Škoda, že to mám takhle z ruky. Stezky máme s přítelem rádi. Celkově výlety po přírodě. Nedávno jsme byli na Cinibulcově stezce a super, ačkoliv trochu náročné :-D Fotky jsou krásné, božské výhledy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba někdy, kdybyste jeli na dovču do Beskyd :). Tu neznám, asi taky bude daleko :D. Děkuji :).

      Vymazat
  3. No tak tam jsem asi ještě nebyla... super nápad :) A krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Pááni, dali jste si tedy pěkný okruh 😅, ale věřím, že jste si to užili a počasí jen přálo, a pro tebe to muselo být něco neskutečného, po tolika dnech učení a státnicích 😊. Krásná procházka 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale byla jsem zvyklá i na delší, ale teď mi tento bohatě stačil :D. Bylo to naprosto parádní :).

      Vymazat
  5. Tak to bola mega dlha prechádzka. Ja by som to už teraz nedala :)

    my blog DISCOVERINGGLAM // my YOUTUBE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě bývala zvyklá i na delší :D. Ale každý to máme jinak :).

      Vymazat
  6. Sluníčko vám nádherně svítilo, to musel být bezchybný výlet. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to mám vždycky ráda, když si člověk může trasu upravit podle aktuálních podmínek. Věřím, že po tom všem učení to byl balzám na duši :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Ooo, tak to vypadá nádherně, hlavně ty fotky těch kmenů, krása!

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný výlet. Tuto stezku jsem našla v tipech na výlety, když jsme byli na Pustevnách, ale nakonec jsme zvolili jiné :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. To je krása! Taky se tam chci podívat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️