čtvrtek 10. června 2021

Svatební oblečení

 Hodně z vás mi psalo, že byste měli zájem o nějaké svatební články, i když jsem upozorňovala, že nechceme takovou klasickou svatbu, ale spíš takovou... jak to říct... pohodářskou :D. Tak vám dnes ukážu nějakou inspiraci na naše svatební oblečení :).

Tento obrázek nám nakreslila kamarádka, to je prostě boží💓.

Začnu mnou, tedy nevěstou :D. Už jsem vám psala, že já moc na nějaké "princeznovské" šaty nejsem a vlastně by mi bylo i líto peněz za to půjčování :D. To raději ty peníze investuji do jiných věcí v rámci svatby nebo tak :). Navíc bych se asi necítila úplně ve své kůži a pohodlněji mi bude v něčem jiném. Další věc je ta, že si chceme udělat fotky i se psy, a to bych se bála, jak by šaty potom vypadaly :D. Proto jsem zvolila svou vlastní cestu a koukala na Aliexpress.

Zdroj: Pinterest

Zdroj: Pinterest

Na inspiraci jsem koukala na pinterestu, což můžete vidět z fotek nahoře. Rozhodla jsem se tedy pořídit si dlouhou bílou tylovou sukni a k ní bílé bodýčko :) (oboje za 777 Kč). Už mám vše doma, ale ukazovat vám zatím ještě nic nebudu, to až po svatbě :D. Dále jsem si ještě pořídila věneček (341 Kč) a takový krátký závoj (58 Kč). Uvidím, jestli si závoj dávat budu a věneček mi je trochu menší, ale to snad nějak připevníme :D. A na nohách budu mít obyčejné bílé baleríny (199 Kč), které jsem sehnala v Deichmanu v akci :D. Jinak je tedy vše z Ali a dohromady mě vše z oblečení na svatbu vyšlo na 1 375 Kč.

Zdroj: Pinterest

S ženichem to bylo jednodušší :D. Ten potřeboval akorát košili a boty. Takové slušnější kalhoty už má a bude mít teda ještě kšandy a motýlka, které taky máme :). Takže opět, žádný oblek ani tak, prostě takové obyč :D.

Zdroj: Pinterest

Tak to by bylo k našemu svatebnímu oblečení vše. Dejte mi vědět, jestli se vám článek líbil a jestli by vás zajímalo ještě něco dalšího :).

16 komentářů:

  1. Moc moc ti gratuluji ke svatbě :) Určitě sis vybrala pěkné šaty, určitě se těším, až je po svatbě vyfotíš na blog :) Ať se vám svatební den vydaří, a jste spolu šťastní ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Určitě budou fotky :). Děkujeme moc <3

      Vymazat
  2. Ten obrázek je opravdu božíí! Kámoška moc hezky maluje :) Článek je super, určitě si počtu i o dalších věcech :) V koutku duše doufám, že já to taky budu někdy řešit :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je šikula :). Děkuji za zpětnou vazbu :). Určitě budeš a pak se také budu těšit na články! :D

      Vymazat
  3. Máš krásný styl svatebních šatů, nic přeplácaného, ale vkusného! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten obrázek je super :) Oblečení mi přijde docela slavnostní náhodou... moc pěkné :) V jednoduchosti je krása!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká inspirace! Taky nesním o žádné velké, princeznovské svatbě. Budu ráda, když tam budou okolo nás všichni, které tam chceme a spolu si ten den všichni užijeme 😊 a budeme na něj vždy hezky vzpomínat 🤗. Budeš nádherná nevěsta, to už vím teď ❤, doufám, že se s námi pak podělíš o nějaké fotky 🙈.

    Také mi přijde zbytečné utrácet za šaty tolik peněz, to to radši investuji do něčeho jiného, než do vypůjčených šatů, ale zas je to jen jednou no 🙈😍. Důležité je, že ti z Ali vše dorazilo, je ti to a jsi s tím spokojená 🤗.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, ať je každý se svou svatbou spokojený :). Jsi milá, děkuj i<3. Určitě podělím :).

      Mně na těch šatech tolik nezáleží :D. Jo, to je důležité :).

      Vymazat
  6. A tak proč ne :) Myslím si, že až se to dá celé dohromady bude to vypadat pěkně. Je fajn, že jste ušetřili a máš přesnou představu co znám od holek, tak představ je šíleně moc a pak se v tom člověk motá a ještě to moc stojí :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna inšpirácia! Takéto jednoduché, to je moje ♥ Krásna kresba 💐

    Blog de la Licorne💐
    Youtube

    OdpovědětVymazat
  8. To je moc hezké! Hlavní je, aby se vám to líbilo a byli jste spokojení a šťastní, na ničem jiném nezáleží!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️