středa 19. prosince 2018

Vánoční víkend – 2. část

Konečně píšu druhou část cestovatelského článku po vánočních trzích. Tentokrát je to po Česku. V předchozím díle jste se dozvěděli, že jsem se byla podívat do zahraničí, konkrétně do Vídně. Další zastávka hned na druhý den byla v Brně! Tam už jsem párkrát byla, protože tam mám kamarádku, kterou jsem poznala přes blog. Mám radost z toho, že se aspoň s někým z vás blogových přátel můžu sejít i naživo! A jak probíhal tedy druhý den na trzích?

Od kamarádky z Jižní Moravy jsem vyjela už ráno, takže v Brně jsem byla dopoledne. Na nádraží jsem se sešla s kamarádkou a šly jsme procházet brněnské trhy. Daly jsme si turbomošt na zahřátí a dostaly chuť na trdelník. Nejdřív jsme ale prošly tři brněnské trhy. Na jednom bylo takové "ruské kolo". Loni jsem ho viděla i v Ostravě, ale v Brně teda měli větší. :D Na těchto trzích měli i různé stany, kde byly zajímavé trhy. Třeba i dobročinné, to se mi moc líbilo.


Pak jsme se teda rozhodly zajít si na trdelník. Hodně dlouho jsem ho neměla a teda, byl fakt dobrý! Daly jsme si ho napůl, koupily jsme si k němu i kávu s Baileys a pochutnaly si. :) Protože byla dost zima, zašly jsme do Vaňkovky a pak i do Olympie, kde jsme prošly pár obchodů a sedly si na colu. (kávy už jsme měly dost :D). Vlak mi jel už ve 3, chtěla jsem být dříve doma, takže jsme měly opravdu jen pár hodin, a i za tak málo času jsme toho prošly dost a hlavně si pokecaly. :)


Před odjezdem jsem si v Albertu koupila ještě malou sváču a pak směrem na vlak! To vám musím povědět pěknou příhodu.
Na nádraží jsem s předstihem, vlak už stojí na nástupišti, tak si jdu do něj sednout. Jedu jen jednu zastávku kvůli výluce a pak mám přestoupit na vlak do Ostravy. A co se nestalo? Porucha lokomotivy! Takže půl hodinové zpoždění, přestupní vlak mi ujel! Naštěstí jel hned za hodinu další, ale i tak mě to trochu naštvalo, protože jsem mohla být déle s kamarádkou. :D Ale to člověk nikdy neví, že. Hlavně, že se nic nestalo. Při čekání jsem se dala do řeči s jednou holkou, která na tom byla stejně jak já, měla jet taky tím vlakem do Ostravy. Náhodou jsme zjistily, že její starší sestra je bývalá studentka ze střední školy, kde jsem byla i já, ale o rok výš chodila. Jak je ten svět malý. :D


Jinak jsem si výlet užila. Líbí se mi vánoční Brno. Mají ho pěkně vyzdobené, spoustu trhů, super jsou ty dobročinné! :)

Co vy a Brno? Byli jste tam? Jaké vánoční trhy v Česku jste navštívili? :)

10 komentářů:

  1. Zatím jsem byla jen v Brně (protože tu bydlím, heh), ale trhy se mi líbí, to kolo je bezva nápad, akorát já nemám nikoho, kdo by se nebál na to se mnou jít, takže ho asi uvidím jen zespodu.. :D To s tou slečnou je super náhoda, svět je opravdu hodně malý:) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že na to s tebou nikdo nechce jít:O Jo, to teda je malý:)

      Vymazat
  2. Achjo, zavidím ti:-( Já chtěla na trhy zítra a ještě na výstavu betlémků, ale vzaly mě ledviny, takže stopro budu doma a nejspíš ještě pojedu k dokotorovi,fakt paráda. Na Vánoce se těším od 25. prosince a teď tohle...:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně :) Taky mám ráda vánoční trhy :) Nasávám tam atmosféru, dám si svařáček, poohlédnu se po dárcích :) Letos jsem byla jen v Hradci a zítra se tam chystám ještě, sehnat pár dárečků :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprostá pecka! Také bych chtěla do Brna, díky tobě mě to teď láká♥ Ale letos už to nejspíše nestihnu, tak snad další rok:3

    Krásný článek♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš to je super, že jste taky byly druhý den v Brně, s přítelem jsme to měli fakt totožně :D K tomu ruskému kolu jsme se ani dívat nešli, bylo tak hrozně lidí :( Podle popisu jde vidět, že jste si to fakt parádně užily a to je hlavní ♥ S tím vlakem, no co se dá dělat, jak sama píšeš, hlavně že pak ještě nějaký vlak jel a ty jsi se dostala v pořádku domů :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste tam akorát spali :D No my se taky jen koukly:) Užily! :) Jo, přesně, hlavně, že to nebyla taková hrůza:)

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️