sobota 22. prosince 2018

Perníkový banánový chlebíček

Tak ještě před Vánoci vám přidám jeden recept na banánový chlebíček s příchutí perníku (ať máme to vánoční naladění). Je úplně jednoduchý, takže ho zvládne opravdu kdokoliv. :)

Potřebujeme:
4 banány
250 g mouky (já použila rýžovou)
30 g skořicového proteinu (ten osladím takže když nemáte něco jiného na oslazení)
2 vejce
200 ml mléka
1/2 kypřícího prášku do perníku
skořice
perníkové koření

Postupujeme:
Banány si rozmačkáme, smícháme s mlékem a vejci. Ke směsi pak přidáme kypřící prášek, mouku, skořici, perníkové koření. Pak jen přelijeme do formy s pečícím papírem a pečeme 20 minut s troubě na 180 stupňů.

Já si k části těsta přidala ještě červené barvivo (chtěla jsem ho už konečně vyzkoušet :D). Potřeba to tedy není, záleží na vás, jestli si chcete chlebíček vložit do barevného kabátku. :D 

Mně chutná s nějakým oříškovým máslem. Teď mám nejradši ty od Lucky Alvin a k tomuto se mi skvěle hodila jejich zimní edice. Dobrý je ale třeba i s marmeládou či povidly. :)


5 komentářů:

  1. Občas mi doma mi doma zůstanou už přezrálé banány, které nemám moc v oblibě. Tohle vypadá jako dobrý recept jak je spotřebovat.
    Hezký předvánoční víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn recept, až budu mít čas, tak vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️