čtvrtek 14. května 2020

Knižní tip – Tahání na vodítku

Knížka Tahání na vodítku od autorky Turid Rugaas stojí za přečtení pro všechny pejskaře. Pokud máte pejska, který opravdu dost na vodítku tahá (i můj případ), tato knížka by vám mohla pomoci. :)

Turid Rugaas je norská kynoložka, která se snaží psy cvičit "šetrnější" cestou a tedy pomocí konejšivých signálů. Napsala už více knížek a "Tahání na vodítku" je jedna z nich. Opravdu všem ukazuje, že psa jde odnaučit tahat šetrným způsobem a to i v jakémkoliv věku. V knížce je spoustu příkladů z reálného života.


Navíc je krátká, stručná, s fotkami a přesným postupem, jak na to. Už jsem trochu tuto metodu zkoušela, ale někdy to jde se dvěma psy naraz trochu hůř, ale taky se dá. :D Ale ještě to není teda dokonalý, jsem zatím celkem lajdák a kašlu na to. :D Každopádně se mi tento způsob líbí a určitě by zlepšil celkový pocit během procházky, musím na tom zamakat!


Pro všechny pejskaře, kteří s tímto mají také problém, bych knížku určitě doporučila přečíst. :) Stejně tak bych si chtěla přečíst i další knížky od této autorky, protože se mi líbí její způsob výcviku. :)



4 komentáře:

  1. To my máme většinou opačný problém, Zolince se moc chodit nechce 🙈🤣🤣 ta je zadýchana ještě dřív jak my 😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Pejska sice nemám, ale věřím, že knížka je skvělá pro všechny pejskaře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě není na škodu, když si ji pejskaři přečtou 😊

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️