čtvrtek 13. dubna 2023

Olomouc – druhé setkání s Míšou

 I když už v dnešní době blogový svět trochu upadá, stále se na něm aktivně vyskytují skvělí lidé a mnoho z nich také ráda sleduji. Ovšem někdy se také dokážou vyklubat moc pěkná přátelství a já jsem velmi vděčná za to, že jedno takové mám s Miškou. Pokud mě sledujete déle, možná si pamatujete, že jsem se už jednou zmiňovala o našem prvním setkání v Olomouci. Druhé jsme měli naplánované na loňský prosinec, nakonec bohužel nevyšlo, ale letos v březnu se nám společně strávené dopoledne povedlo uskutečnit.

Vzala jsem s sebou zase prcka. Projeli jsme se autobusem, vlakem – obě cesty byly v pohodě. Před výstupem z vlaku vytuhnul v kočárku, poté jsem chviličku čekala, až Miška dorazí a mohly jsme vyrazit vzhůru na nějakou dobrotu do jedné vyhlídnuté cukrárny Sladký Méďa

Cesta vlakem

Cukrárna byla na trochu odlehlém místě od centra a po cestě jsme trošku bloudily :D. Navigace nás občas mátla, ale vše jsme zvládli i v pěkném čase. Ovšem celková trasa měla 4 km, takže to byla pěkná hodinová procházka (a zpátky samozřejmě další 4 km). Během ní se udělalo dost vedro, malý se probral a my už se nemohly dočkat, až si konečně sedneme a dáme něco dobrého na zub.

Do cukrárny jsme dorazili chvíli po 11 hodině, už s hezky prázdným žaludkem, tak jsme se rozhodly dát si nějaké větší jídlo. Naštěstí měli bohaté menu, které zahrnovalo i spoustu dalšího, než jen denní nabídku zákusků. Miška se rozhodla pro pannini a já si s malým dala tousty. Obě jsme si ještě daly bezinkovou limonádu.

Nabídka menu

Pannini, tousty a limča

Po „obědě“ tentokrát nesměl chybět zákusek. Já zachránila jeden již zlevněný, trochu vzhledově poničený likérový řez a Miška neodolala větrníku. Samozřejmě malý si dal také a tentokrát od nás obou :D. Všichni jsme si ale náramně pochutnali.

Zákusky i s „vyžebraným“ auťákem :D

Vitrína se zákusky

No odolali byste?

Moc těžký výběr!

Když jsme vybíraly podnik, kam bychom mohly zajít, chtěla jsem něco s dětským koutkem pro malého. V Sladkém Méďovi měli jeden moc pěkný, ale prcek ho ani nevyužil :D. Zabavil se u nás a až ke konci si pořádně nějakého koutku všimnul :D.





Pak už jsme si jen předaly dárečky a všichni jsme mohli zase vyrazit na nádraží. Naštěstí nám vyšlo hezké počasí, malý ještě chvíli pospal a my si mezitím s pěkně naplněnými žaludky popovídaly při procházení Olomoucí (naštěstí už jsme nezabloudily). Opět to byl moc hezký den a těším se, až se zase sejdeme :). Jsem ráda, že jsem mohla přes blog poznat tak skvělou kamarádku! :)

18 komentářů:

  1. Jéé, to je fajn, že jste se zase sešly :) Moc vám to spolu sluší a prcek se na té první fotce tváří fakt skvěle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme a jo, on je takový bručounek na fotky :D.

      Vymazat
  2. To bylo určitě fajn setkání. A cukrárna (a zákusky) vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  3. Vy máte krásná setkání a teda ta cukrárna, mám úplně chutě :-) Je hezké, že se takto navštěvujete. Jsem zvědavá, co podniknete příště :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :). Jsem taky ráda, že se takto střetáváme :).

      Vymazat
  4. Super článek, cukrárna vypadá krásně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Zapomněla jsi zmínit, že největší úspěch u malého měla 'panda' :D Moc ráda jsem vás zase po té době viděla <3 <3 Moc sem si to užila a to počasí se opravdu povedlo! Pak se hnedka během týdně proměnilo a už bylo jen hnusně :D Už se těším na další na setkání <3 Jsem moc ráda, že jsme na sebe v tom online světě narazily, mám tě moc ráda <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, to byl největší úspěch :D. Já tebe taky a skvěle nám to vyšlo vše! :) Taky se těším na další a cítím to stejně <3.

      Vymazat
  6. Přijde mi to nedávno, co jsem četla první článek, ten čas letí :D Kavárnu neznám, ačkoliv v Olomouci toho mám prochozeného hodně a ty zákusky vypadají lahodně!

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělé, že jste se našly skrz blog :) také jsem byla na pár setkáních s blogerkami. Za 14 dní bude další :D Užily jste si moc hezký den. To sladké mě dost láká :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám s Míšou taková pěkná setkání přeju. Je fajn, poznat přátele i tady. 🙂

    OdpovědětVymazat
  9. To je hezké, že jste se zase takhle sešly 😊. A koukám, že jste si daly samé dobroty 😛🥰.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taky ráda :). Jojo, tentokrát moc dobrot :D.

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️