pondělí 5. června 2023

Domácí nugeta

 Máte rádi nugetu, ale chcete svému tělu dopřát něco s méně cukrem a trochu větším přínosem pro zdraví? Zkuste třeba tuto domácí nugetu. Je jednoduchá, rychlá, z pár ingrediencí a velmi žravá :D.

Potřebujete

  • 200 g arašídového másla,
  • 50 g 85% čokolády,
  • 30 g čekankového sirupu (nebo klidně víc),
  • 25 g kokosového oleje.

Kokosový olej rozpusťte společně s čokoládou a důkladně rozmíchejte. Poté přidejte i ostatní suroviny a míchejte, dokud se vše krásně nespojí. Nalijte do skleničky a skladujte v ledničce. 

Zamícháme



I po ztuhnutí se hezky roztírá

Zkoušeli jste někdy nějaké domácí oříškové máslo? :)

22 komentářů:

  1. Ďakujem za recept. Domácu nugetu som ešte neskúšala ale skúsim určite.

    UPDATE: SOM TEHOTNÁ?

    OdpovědětVymazat
  2. Domácí oříškové máslo jsem nezkoušela - bojím se, abych nezavařila sekáček ;-). Na mlsání jsem ti teď koupila Emcotellu, která je taky bez cukru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tohoto receptu je fajn, že se dá použít už hotové arašídové máslo a sekáček není třeba :).

      Vymazat
  3. Arašídové máslo jsem zkoušela kdysi kdysi dávno, ale dopadlo to strašně divně, nezvykle to hrudkovalo :D Nugetu bych ale mohla prubnout. Nejenže svým kuchařským dovednostem věřím zase o něco víc, ale z těch fotek vypadá mimořádně lákavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Možná, když ji zkusíš už z toho hotového arašídového másla, půjde to lépe :).

      Vymazat
  4. No tak to je super!! Miluju nugetu :) Domácí oříškové máslo jsem ještě nezkoušela. Teď jsem se pousmála, protože mi došlo, že kokosový olej na jídlo nemám, ale mám z lékárny kokosový olej s konopím pro mě a pro Tristana :D

    OdpovědětVymazat
  5. Potvrzuji, je výborná! :) Párkrát jsem ji doma zkoušela, ale v poslední době jsem hodně líná a chutná mi i ta kupovaná proteinella :D Naštěstí mám ale jednoho super človíčka, který mě zásobuje výbornými domácími másly!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ale ty jsi dostala trochu jiný čoko krém, ale byl vytvořený podobně (jen tam byly jiné ořechy a sušené mléko :D)

      Vymazat
  6. Nugetu bych si dala jen se na ni podívám. 🙂 Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo! To mě nikdy ani nenapadlo! To je hustý! Já teda raději koupím, ale rozhodně dobrý nápad! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam. No zatím jsem nezkoušela žádné máslo :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Nepřestává mě fascinovat, jak moc jsi šikovná :) Domácí máslo jsem nezkoušela, i když je to na první pohled jednoduché, netroufám si na to :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi hodná, děkuji :). Někdy je to piplačka :D.

      Vymazat
  10. Mňam, vypadá báječně, hned bych si dala! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle si zakazuju udělat, protože jinak bych to spořádala na posezení a takto zopakovala desetkrát xDDD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️