pondělí 19. června 2023

Low Carb mrkvový dort do skleničky

 Jeden recept do skleničky (Low Carb Míša dort) jsem s vámi už sdílela a sklidil celkem úspěch. Dnes mám pro vás další tip a opět na nízkosacharidovou mňamku do skleničky. Tentokrát si spolu připravíme mrkvový dort do skleničky, který potěší doma nebo i kdekoliv jinde :).

Potřebujete

Těsto

  • 2 vejce,
  • 1 střední nastrouhanou mrkev,
  • 100 g tvarohu z vaničky, 
  • 2 lžíce mandlové mouky, 
  • 1 lžíci kokosové mouky, 
  • 1/2 lžičky prášku do pečiva, 
  • 1 lžičku skořice a perníkového koření, 
  • hrst vlašských ořechů,
  • sladidlo dle chuti (já použila trochu vanilkového proteinu).

Krém

  • 200 ml smetany ke šlehání,
  • 250 g tvarohu z alobalu,
  • špetku vanilky,
  • trochu nastrouhané citronové kůry,
  • případně sladidlo dle chuti.

Postup je jednoduchý – stačí vše smíchat, vložit do formy vhodné do mikrovlny a upéct v ní po dobu cca 3–5 minut.

Krém vytvoříte vyšleháním všech ingrediencí do tuha.

Po vychladnutí naporcovat na plátky (já dávala spíš nadrobené kousky), které vždy natřete krémem. Ideálně nechte vychladit v lednici alespoň po dobu 2 hodin, ale ideálně přes celou noc.

Upečené těsto

Nadrobené těsto

Vrstva krému

Jedna sklenička


Dohromady mi to vyšlo na 2 skleničky + nějaké zbytky těsta i krému navíc


Zkoušeli jste někdy upéct svůj mrkvový dort? :) Chutnají vám takové dezerty?

16 komentářů:

  1. Zrovna nedávno jsem pekla mrkvový dort od My cooking diary a byl naprosto luxusní. Všechno těsto se mi nevešlo do formy, tak jsem ho dala do malých zapékacích skleniček a pak taky promazala a bylo to naprosto super! Mám tyhle malý dorty ve skleničkách moc ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím kuknout na recept :). Taky je mám ráda, jsou právě parádní i na nějaké zbytky nebo nepovedené pokusy :D.

      Vymazat
  2. Mrkvový dort jsem nedávno ochutnala asi úplně poprvé a byl moc dobrý :) Líbí se mi že tohle je taková rychlejší varianta, zkusím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Mrkváč jsem snad nikdy nepekla. Moučníky ve skleničce občas dělám (ideální způsob, jak si poradit s roládou, co jsem z pečícího papíru odlepila po kouskách :D :D). Ale upéct těsto do nich v mikrovlnce jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi celý dort taky ne :D. To máš naprostou pravdu :D.

      Vymazat
  4. Já jsem zkoušela mrkvový dort a vůbec mi to nechutnalo :-D Ale jinak je skvělý nápad to dát do skleničky jako dezert :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi ze začátku moc nechutnal :D. Děkuji :).

      Vymazat
  5. Vypadá moc hezky, ale mrkváči jsem nikdy nepřišla na chuť :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam!! Tak to vyzerá úžasne :) Ja som pred nedávnom robila limetkový cheesecake do pohárov a tiež sa vydaril, bol vynikajúci, určite odporúčam

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na instagrame ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Mrkvový dort jsme u nás doma pekly a byl výborný. Tento do skleničky je taky lákavý. 🙂

    OdpovědětVymazat
  8. Dezerty do skleničky přímo miluju, není nad to mít něco takového přichystané v lednici. :) Určitě vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️