pondělí 26. června 2023

Olomouc – třetí setkání s Míšou

 I na blogu můžete potkat úžasné lidi, a to jak virtuálně (to všichni víme), tak ale třeba i v realitě (když se domluvíte na osobním setkání). A již naše třetí (letošní druhé) setkání s Míšou je toho důkazem. Tentokrát jsme se (i s mým prckem) vydali prozkoumat kavárnu Coffe Library.

Naše cesta začala opět vlakem a naštěstí to bylo v pohodě (i když byly trochu problémy skrz umístění kočárku, ale to je vedlejší). Měli jsme menší zpoždění, ale nic hrozného a Miška už nás čekala na nástupišti.

Poté jsme se vydali do kavárny, která nebyla moc daleko od nádraží (na rozdíl od minulých 4 km :D). Obě jsme si vybraly bagel ze slaného menu a poté zákusek + na pití Miška zelený ledový čaj, který nebyl vůbec sladký, a já malinovou limonádu. Malý samozřejmě ujídal mě (ehm, snědl snad víc než půlku :D) a pak ujídal i Mišce :D. Ale všichni jsme si skvěle pochutnali!






Kavárna se nachází přímo na univerzitě a taková je tu přesně i atmosféra. Dítě naštěstí nikomu nevadilo a ani se od nás nějak moc nehnul (tehdy byl ještě hodně klidný, teď by možná už víc pobíhal :D). Moc pěkný a nápaditý interiér, dostatek prostoru a klid.





Poté jsme se ještě prošli přírodou po olomouckém parku, zvládli tak milion schodů i s kočárkem, chvilku poseděli na lavičce a malý se mezitím prospal a vzbudil :D. Opět to byl moc příjemný den :).





Pak už jsme se jen rozloučili na nádraží a já se těším, až se zase příště uvidíme! :). Pokud jste nečetli a zajímá vás článek i o našem prvním setkání, tady ho mátě :). A určitě mrkněte i na pohled od Míšy :). Btw. za všechny fotky vděčím právě jí, neboť já nějak nezvládám fotit :D.


Máte taky nějaké spřízněné blogové duše? :)

24 komentářů:

  1. Holky, vy vždycky vyrazíte na takové dobroty...😍 a navštívíte moc hezká místa 🙂.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam mňam! Jsem zvědavá, kam vyrazíme příště. Už teď se moc těším! Byl to super užitý den <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne miesto a dobroty vyzerajú veľmi lákavo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem moc ráda, že jste si tak sedly ❤ Kavárnu jsem obdivovala už u Míši 🙂

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Terko, ráda jsem se koukla i na další fotky z vašeho setkání. Dortíky vypadají skvěle.
    Je hezké, že jste se tak daly dohromady :)

    OdpovědětVymazat
  6. Celé setkání vypadá moc hezky! Moc mě zaujal ten bagel a celkově i to město. Moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak krásný, že jste se našly. ;-) Milé setkání a ty dobroty.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Vy máte vždycky taková krásná setkání ♥ Je to hezké a dobře, že takto udržujete přátelství :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Další hezké sekání, moc vám to přeju, holky. 🙂

    OdpovědětVymazat
  10. Teda to je dobrot :-O No já jsem se kdysi ještě na blog.cz kamarádila s pár holkama, ale jak blog.cz zrušili, tak se neozvala ani jedna.

    OdpovědětVymazat
  11. Je krásné, když se najdou na blogu spřízněné duše :) také jich pár mám. V pátek se se dvěma uvidím na svatbě :)

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě jste měly pohodově strávený den, z fotek je to znát a ty dobroty - mňam! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️