pondělí 13. května 2024

Zdravé snídaňové kuličky

Máte rádi různé cereálie na snídani? Co takhle si připravit své, které jsou zdravější, velmi jednoduché a chutnají skvěle? Tyto křupavé kuličky vytvořené vás jistě potěší na snídani, ale i kdykoliv jindy během dne.

Potřebujete

  • 100–110 g špaldové (celozrnné) mouky (část můžete nahradit i proteinem),
  • 20 g kvalitního kakaa,
  • 120 g oříškového másla,
  • 50 g čekankového (jiného) sirupu nebo medu.

Prvně smícháme oříškové máslo s čekankovým sirupem nebo jiným tekutým sladidlem. Poté přimícháme mouku a kakao (mouky dejte nejdřív méně, a potom podle potřeby dosypávejte. Vzniklé těsto je potřeba opravdu pořádně rukama prohnětat.

Následně z něj vytvořte kuličky, čím menší, tím lepší.

Pečte na plechu vystlaném pečicím papírem na 180 stupňů cca 10 minut. Po vyndání je nechte opravdu úplně vychladnout.


Kuličky jsou konzistencí trošku jiné, než ty kupované, ale chutnají opravdu báječně.

Taky jste milovali v dětství s mlékem? Teď je mám ráda i s bílým jogurtem nebo kefírem!

4 komentáře:

  1. V dětství jsem to milovala. I dneska si ráda dám. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Já to nikdy nedokázala smíchat. Vždy jsem měla zvlášť cereálie a mléko. Nemám ráda, když jsou rozmočené :D Jednou jsem je taky zkoušela doma, ale nechtělo se mi s nimi dělat, protože samozřejmě čím menší, tím lepší :D Tyhle vypadají moc dobře, už podle fotek :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Já se připojuji k Míše - nemám ráda rozmáčené cereálie. I když díky Brandboxům jsem jich pár vyzkoušela do jogurtu a když jsem to snědla rychle tak to šlo. Jinak máš můj obdiv, že jsi dělala takové malé kuličky, na to bych asi neměla trpělivost.

    OdpovědětVymazat
  4. manžel cereálie snídá, ale nepřišlo by mi to oříškové máslo:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️