čtvrtek 2. května 2024

Duben 2024

 Je to možné, že je další měsíc za námi? Já vím, tyto články začínám vždy touto myšlenkou, ale prostě je to pravda, šíleně ten čas letí! :D No nic, jdu vám tedy povědět, jaký byl můj duben 2024. Představoval pro mě totiž najetí do úplně nové životní změny!

1. dubna na Velikonoce mě pustili z porodnice domů! Sice jsem se pořád necítila dobře, ale aspoň jsme už všichni byli doma spolu, což mi zvedlo náladu. Velikonoce jsem tedy letos moc neřešila, ještě před porodem jsem doma udělala malou výzdobu, nakoupila něco pro kluky, ale to je vše.

Manžel si vzal týden dovolenou a 2 týdny otcovské dovolené, takže jsme 3 týdny byli spolu doma, což byla skvělá pomoc! Třeba i když jsme šli k pediatričce, kde s novorozencem chodíte ještě docela často.

Velký brácha veze ségru k doktorce

Neodolala jsem na focení :D

Samozřejmě nechyběly i nějaké procházky s hafany :).

Zašli jsme si do dinoparku :). Malý byl statečný, jen občas se bál. Malá to zase naštěstí celé prospala :D.

Společné procházky v lese :).

Udělala jsem si radost a pořídila si krásný plenkovník a obaly na dětské zdravotní průkazy pro oba :).

Zahrada nám hezky vykvetla.


Jeden ovocný úsměv pro malého (a pokus, aby snědl i mandarinku – nevyšel :D).

Občas jsem i něco stihla vytvořit v kuchyni.

Nepečený jablečný dortík

Nepečené tyčinky (bude recept)
Slaný závin a kvásková pizza

Zašli jsme si zase i do zoo (malá opět prospala a malý ji tentokrát už celou prochodil!).


Procházek po okolí bylo dost :).


Navštívili jsme i motýlí dům v Ostravě. Je dost maličký, takže to máte za chviličku projité, někteří tam prý chodí jen tak sedět, odpočívat, ale to s našim malým moc nejde :D. A i malou, byla vzhůru :D.


Při kojení mám neustále hlad a chutě :D. Neodolala jsem a museli jsme si zajít na tyto croissanty, mňam!

Další procházka (tato nebyla tak povedená). Byla docela zima, malý byl protivný, malá nechtěla spát a ke konci jsme ještě zmokli :D.

I v dešti jsme ťapali :D.

A tady už jsem na ně poprvé sama :D.

Další procházka z víkendu :).

A vyzkoušeno stoupátko se sedátkem ke kočárku :).

To by bylo k mému dubnu vše :). Jaký byl váš?

8 komentářů:

  1. Můj duben byl fajn a vypadá to, že i ten tvůj.

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím, letí to neskutečně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Boží duben <3 <3 Jsi úžasná, že to tak dobře zvládáš <3 Malej je už velkej šikula a pomocník :) na začátku dubna jsme byli v divadle, jinak se nic zajímavého nedělo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsi ho hodně nabitý! Jsi šikulka, jak všechno krásně zvládáš! Mně začaly tenisové zápasy, takže skoro každou sobotu jsem na turnaji. Blíží se zkoušky, takže často sedím v učení a dělám praktickou část do diplomky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že jsi měla krásný duben. My jsme měli nejdřív pohodové a potom velmi náročné dny, které přetrvávají.

    OdpovědětVymazat
  6. Měli jste krásný duben. Maličká je kouzelná ♥ Budu se opakovat, ale jste boží rodinka. Já jsem měla duben dost hektický a dá se říct, že i jedna pro mě velká životní událost :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu krásný duben jste měli. Tolik procházek a výletů. Obdivuji, já po porodu nemohla dojít ani k doktorce, jak mě všechno bolelo a jak jsem byla unavená. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Dcera má čtyřměsíční holčičku a musím potvrdit - letí ty dny neskutečně.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️