pondělí 27. května 2024

Nepečený dezert s banány, čokoládou a pudinkem

Banány a čokoláda jsou báječná kombinace, no a když se k nim přidají i sušenky a pudink, vznikne dokonalá lahoda! Tento zdravý dezert si vás jistě získá, jen se přesvědčte sami.

Potřebujete 

Jako první si nakrájíme banány na kolečka a rozpustíme čokoládu a společně je smícháme.

Do skleněné formy na dno umístíme sušenky. 

Uvaříme si hustší puding podle návodu (já ho nesladila, ale dala jsem do něj ještě trochu vanilkového proteinu). Zvolila jsem vanilkovou příchuť, ale můžete si ji klidně zaměnit, čokoláda nebo banán bude určitě taky lahůdka!

A hurá na vrstvení. Na sušenky dáme nejprve banány s čokoládou, pak následuje další vrstva sušenek a nakonec pudink.

Necháme v ledničce vychladit minimálně 2 hodiny, nejlépe však přes noc. Pak můžeme dlabat.

Dobrou chuť!

První vrstva sušenek

Nakrájené banány

Banány s čokoládou

Vrstva banánů s čokoládou

Sušenky

Pudink

Tadá, hotovo

Tak dobrou chuť

Máte rádi takové jednoduché, rychlé nepečené dezerty? :)

7 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře, rychlé dezerty jsou nejlepší :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. to vypadá skvěle :) to bych mohla vytvořit na narozeninovou oslavu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý recept. Byl by asi fajn jako dezert do skleničky.

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá jako fajn rychlý dezert - ráda zkusím. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, vypadá to suprově, mám ráda takové rychlovky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dezert vypadá moc pěkně, ale teda nic pro mě jako pro člověka, co nejí banány :D Jinak rychlé nepečené dezerty mám ráda, hlavně tiramisu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá nebezpečně jedle, mňam! :D

    ABitOfJitt

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️