pondělí 20. května 2024

Food tipy 02

 První článek této série se vám líbil, tak jsem se vrhla rovnou na druhý. Už se mi nasbíralo pár zajímavých potravinových produktů, tak vám jdu nasdílet tipy :).

Začnu tímto máslem on Nutspread. Tato značka je skvělá v tom, že dělá různé příchutě másel, které nedochucuje cukrem a jinými přídavky. Jsou tedy „čistá“ a přesto moc chutná. Mák a kokos chutná opravdu skvěle. Pokud tedy máte rádi tyto dvě ingredience, určitě doporučuji!


V Lidlu jsem objevila tento ochucený kokosový jogurt. Vzala jsem ho hlavně pro malého, ale sama jsem ochutnala. Chutná dobře, jako klasický borůvkový jogurt, a jsou v něm i kousky borůvek. Jen je teda dražší.

Ovsánek od značky Semix můžu taky doporučit. Jedná se o takovou zakysanou ovesnou kaši. Můžete ho seznat čistý bez příchutě nebo v různých příchutích. Zkoušela jsem jich už víc a každá je dobrá (i ten čistý). Občas ho opět kupuji malému.

Tyto proteinové mini tyčinky jsem jednou ještě jako těhotná objevila ve Zdravé výživě v akci. Neodolala jsem a vzala si je na období po porodu. Už jsem je teda zkoušela a jsou dobré, konzistentně jako takové sušenky. Malinovou chuť tam tolik necítím, ale přesto mi moc chutnají.



Moruši bílou už jsem kdysi zkoušela a nevím proč, nějak jsem na ni narazila na e-shopu Vital Country a dostala na ni chuť. Je to takové sušené ovoce. Dávám si ji občas do jogurtu či tvarohu, abych tam měla něco dobrého „na zakousnutí“.

Co teď u mě velmi boduje, jsou tyto zlomky z červené řepy. Je to vlastně 100% sušená řepa a fakt mi v nějakých salátek šíleně chutná!

Lyofilizované ovoce teď frčí a v Lidlu se objevilo toto mango a maliny za poměrně hezkou cenu. Koupila jsem je především pro malého a chutnají.

Další tip mám z Brain Marketu, a to na tuto hovězí želatinu. Vyrobíte z ní klasické želé do dezertů či kamkoliv jinam, kde ho potřebujete. Skvělé je, že se jedná o želatinu z krav krmených trávou, tedy měla by být kvalitní.


Proteinové tyčinky už moc nepořizuji, ale před porodem jsem si řekla, že se mi možná budou v následujícím období hodit. Tak jsem koukla na Aktin a pár jich objednala. Koukala jsem hlavně na složení a jestli nemají moc sacharidů, které kvůli cukrovky nemůžu v úplně velkém množství. Zaujala mě tato proteinovka obohacená ještě o vlákninu v příchuti sušenek (mám ještě jednu nevyzkoušenou příchuť doma). Ale upřímně mě moc chuťově nezaujala. Je i taková „žvýkavá, gumová“, což taky úplně nemusím. 



To je pro dnešek vše. Znáte nějaké z těchto produktů? Co nového jste nedávno vyzkoušeli vy? :)

5 komentářů:

  1. Neznám, ale ráda vyzkouším. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. To máslo mák&kokos jsem měla a je naprosto luxusní. Lyofilozované maliny patří k mým nejoblíbenějším :) Jinak mě chuťově hnusná teda přijde většina proteinových tyčinek. Jediné, které mám ráda, tak jsou z DM s těma křupinkama :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Znám ten jogurt z kokosového mléka (měla jsem mango+ananas a chutnal mi) kdysi jsem měl Ovsánek (ten mne naopak nezaujal)

    OdpovědětVymazat
  4. Ovsánek znám, nemůžu jíst normální jogurty, takže jsem si jej zamilovala :) A super další tipy!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mák mám ráda, kokos moc ne, ale kombinace máku a kokosu mě neláká :-D Proteinový tyčinky mám ráda, především na cesty, taková rychlá sytá sváča :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️