pondělí 3. června 2024

Květen 2024

 Opravdu už je květen pryč? Já to fakt nechápu, za chvíli půlroku 2024 pryč a já si ještě pomalu nezvykla na to, že začal :D. No nic, jdeme na pravidelné shrnutí měsíce, takže jaký byl můj květen 2024? :)

Hned 1. května jsme odstartovali první letošní grilovačkou :).

Hraní v písku na zahradě :).

Domácí tvoření :D.

Teplé a hezké počasí nás „vyhánělo“ více ven a to já miluji! Tady rande jenom já s malým :).

A tady už s oběma na hřišti :D.

Můj malý milovník nošení :D.

Po šestinedělí jsem navštívila gynekologickou fyzioterapii. Po 2 císařských řezech je to více než třeba, ale doporučuje se to i při větších poraněních u porodu a jiných gynekologických obtížích. O gynekologické fyzioterapii je skvělý rozhovor v komunitě Cyklicky a i mnoho dalších skvělých zajímavostí z ženského světa a celkového zdraví. Za tu symbolickou cenu za měsíc to určitě stojí, pokud někoho tato témata zajímají :).

Bylo to taky poprvé, co jsem byla něco málo přes 2 hodiny bez malé a teda nervózní jsem byla dost, ale s mužem to hezky zvládli :D.

Byla jsem už i na kontrolních odběrech na diabetologii po šestinedělí a pak jsem s dětmi zašla do kavárny s dětským koutkem, ať se v klidu nasnídám :D.

Kamarádčina holčička slavila 1. rok, tak jsme jí s malým ukuchtili mini dortík :).

Navštívili jsme mini farmu nedaleko od nás :).


V květnu jsem v té kavárně byla rovnou dvakrát s dětmi :D

S tchýní a švagrem jsme jednou přes týden zajeli do ostravské zoo :). Malý si strejdu hezky užil :D.

Navštívili jsme jednu akci pro děti na hradě Hukvaldy :).




A hned další den akci pro děti u nás ve městě :D. Tam se ale malému moc nelíbilo, ještě to na něj bylo moc lidí a velký hluk.


A poslední den v květnu jsme na zahradě vytáhli křídy a kreslili na chodník :).

Tak to by bylo vše :). Utíká to rychle, teď, jak už je hezky, je plno akcí :D. Ale kromě akcí byly i děti nachlazené, tak se oba léčili a snad už to s hezkým a teplejším počasím bude lepší!

Jaký byl váš květen? :)

5 komentářů:

  1. Krásný článek, určitě jste si květen užili :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. také nás to táhne víc a víc ven a malý si to teď užívá už taky :) sám už se dostane, kam potřebuje, tak to má jiné grády :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný rodinný měsíc <3 Já už se těším na červnové shrnutí <3 Já taky půlku měsíce promarodila. Jediná větší akce byla přes tři hrady, jinak se doma učíme na zkoušky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vždy moc hezké shrnutí plné rodinných fotek <3 Já měla květen hlavně ve znamení zkoušek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️