pondělí 2. září 2024

Srpen 2024

 Konec prázdnin, konec léta, uteklo to zase šíleně! No nebudu to dlouho okecávat a jdu vám povědět o svém srpnu 2024. Mám tyto články ráda, vždy si připomenu, co vše se stihlo/nestihlo stát :D.

Hned první víkend v srpnu měl muž jednu pracovní sobotu. Řekla jsem si, že s dětmi nebudu sedět doma, ale uděláme si výletek, no vybrala jsem si skvělý den, kdy dost pršelo :D. Každopádně jsme jeli nejprve autobusem a pak vlakem do nákupáku v Ostravě. Naše vlakové nádraží je momentálně v rekonstrukci, takže jsme museli v dešti čekat na vlak, ale zvládli jsme. V nákupáku si Lukášek pohrál v koutku, dal si zmrzku a já kafe, koukli jsme do Tigeru a pak jeli zas vlakem a autobusem domů. Zabralo nám to celé dopoledne a hezky jsme si to užili :).




Tomuto krasavcovi jsem v nákupáku neodolala a vzala ho domů! :D Byl moc dobrý! Kváskový croissant s pistáciovou náplní, mňam!

Tady už ale zas nějaké moje pečení – kváskové koláče s tvarohem, mákem a drobenkou :).

Když byl malý ve školce, tak jsem šla s malou na takové setkání kojících maminek :).

Jeden víkend jsme navštívili dinopark :).

Malá začíná přijímat kočárek, když je vzhůru, musí být ale na bříšku a koukat :D. Spinkat se jí tam moc nechce.

Další víkend bylo hodně poprvé. Vlastně i s mužem jsem ještě na lanovce nebyla, vždy chodíme pěšky :D. Teď jsme ale měli děti, muž jel s malým, já s malou v nosítku, no cestu nahoru jsem se bála, ale malá byla zlatá, i když nespala. Pak dolů už jsem se nebála a malá ji i prospala :D.


Byli jsme na Pustevnách a šli na Stezku Valaška :).

Procházky :).

Osvěžení pejsků (i nás – jen nohy) v řece :D.

U moji babi a dědy :). Jinak malé už vykoukly první zoubky :D.

S dětma jsem se jeden den stavila i do práce, podívat se na kolegy a vyzvednout si tam objednané pánve a poklice :).

Procházky s rodinkou :).

Kafíčkování s dětmi (s dětským koutkem :D.)


Poslední dva dny v srpnu nás čekal ještě jeden hezký výletík. Moje nejlepší kamarádka ze střední školy se vdávala a já byla její svědkyní. Máme to od sebe přes 2 hodky, tak jsme jeli už den předem, trochu pomáhali s přípravami, přespali tam a v sobotu svatbovali. Byla jsem trochu nervózní skrz děti, ale vše se hezky zvládlo a užili jsme si to :).




Jinak jsme bývali hodně venku, chodili na hřiště, sešla jsem se i s kamarádkami :). Srpen byl horký, ale krásný :).

5 komentářů:

  1. Podle fotek i popisu to vypadá, že sis srpen hezky užila

    OdpovědětVymazat
  2. Měli jste hezký srpen :) Já byla trenérkou na tenisovém kempu a jinak jsem se skoro pořád učila na státnice :D

    OdpovědětVymazat
  3. Člověk by si pomyslel, krátký a malý výlet s dětmi a ono to přitom zabere celé dopoledne :D Srpen jste si určitě moc užili! Na lanovkách jsem jezdila hlavně jako malá, když jsme jezdili na lyže. Teď, když je možnost, taky jdu radši pěšky. Je dobře, že jste si svatbu užili všichni, jako rodina <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to na povedený měsíc, krásné fotky :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  5. Jó, ony ty výlety do nákupáku mají něco do sebe. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️