pondělí 31. srpna 2020

Knižní tip – Miluj svůj život

 Mám pro vás jeden knižní tip. Už jednou jsem psala o jedné esoterické knížce Jak si správně přát. Miluj svůj život od autorky Louise L. Hay přináší návod k změně svých myšlenek, které ovlivňují vše, co se nám děje. A učí, jak se opravdu milovat a zlepšit si tak celkový život.

Pro všechny, které téma myšlenky a jejich vliv na náš život, je tato knížka velkým přínosem. Líbí se mi, že Louise popisuje různé sféry (nemoci a jejich možný původ ze špatného smýšlení, peníze a jak se k nim dostat, opravdová sebeláska a další).

Věrně u mě i u čtení :D

Já mám toto téma opravdu ráda a dost mě v poslední době zaujalo a chci ho zkoumat a praktikovat určitě daleko více ve svém životě. V knížce najdete také spoustu afirmací, které je dobré praktikovat, když chcete změnit určité "špatné" myšlenkové téma. Líbí se mi, že na konci tohoto vydání autorka popisuje i svůj životní příběh, dokonce s doslovem i po jejich 80. narozeninách. Ukazuje, jak ji změna myšlenek a životního stylu zlepšila celkový život.


14 komentářů:

  1. O této knize jsem už slyšela a myslím, že ji viděla i ve video verzi. Sama mám tato témata ráda a mohu doporučit Čtyři dohody, Tajemství- které má právě také super video verzi na youtube a to mě hodně zaujalo a v poslední době se mi také líbila kniha Jsi borec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtyři dohody už jsem viděla mockrát a musím se do ní také už pustit! :)

      Vymazat
  2. O téhle knížce jsem už slyšela, protože jí má kamarádka :) Já nikdy žádné knížky na téma o seberozvoji nečetla, ale určitě to mám v blízké době v plánu :)
    Eli and Travel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, knížky o seberozvoji jsou určitě jenom k užitku. :)

      Vymazat
  3. Knížku jsem dostala k posledním Vánocům a naprosto jsem si ji zamilovala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. To musí být zajímavé čtení. Rozhodně věřím, že negativní myšlenky přivádějí špatné věci, a zase naopak. I když je špatně, vždycky musíme věřit, že bude lépe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tyhle knihy ráda, nebo teda takové probírání myšlenek, motivaci.. Ale třeba Čtyři dohody mě dost zklamaly. Kniha psaná jak pro desetileté dítě.. Ale je to asi věc názoru. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si, žes mi už tento názor o Čtyřech dohodách psala, ale asi se do nich i tak někdy pustím a sama uvidím. :) Každopádně moc děkuji za upozornění a názor! :)

      Vymazat
  6. Na knížku jsem už dostala několik doporučení, tak snad se k ní také jednou dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Knížku jsem četla pár let zpět a taky se mi moc líbila. Přiznám se, že teď na žádné vzdělávací knížky moc nemám náladu, jak jsem se teď dlouho učila na státnice :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti ani nedivím, člověk na to opravdu musí mít náladu, jinak to nejde ani číst. :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️