pátek 24. července 2020

Knižní tip – Jak si správně přát

Pokud máte rádi motivační, esoterické knihy a pozitivním způsobu života, knihu Jak si správně přát od Pierre Franckh si musíte určitě přečíst!

Já patřím mezi lidi, kteří na tyto myšlenky a způsob života věří. Nějakým způsobem žiji s tím a také to vnímám, že s energií, kterou vysíláme se dá pěkně pracovat, ale chce to dost cviku a hlavně té víry.

O této knížce jsem už slyšela dávno a konečně se dokopala k tomu, abych si ji pořídila a také přečetla. No měla jsem ji přečtenou víceméně hned, není ani dlouhá, jednoduše napsaná, spoustu příkladů pro dokázání skutečnosti.

Jedná se o 7 pravidel, které mají lidem pomoct, aby si usnadnili život tím, že si budou své přání a touhy správně přát a jednou se jim skutečně splní. Je dobré si to opravdu přečíst, protože i když v tuto sílu věříte, formulace přání může být často špatná a tím se i špatně splní.

Já ji doporučuji všemi 10, pokud patříte do kategorie lidí, jako já. :)

14 komentářů:

  1. Já si dneska celý den přála, abychom našli přítelovi ztracené klíče, ale nic. Asi bych si ji měla koupit :D musím říct, že já na sílu přitažlivosti a podobné taky věřím. Knížka je určitě zajímavá :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono to má i svá pravidla jak na to... Někdy si můžeme přát špatným způsobem a způsobíme si spíš škody. :D

      Vymazat
  2. Poslední dobou se mi přání až moc často plní. Bacha na to, co si přejeme - já se chtěla zbavit věcí a vyhořeli jsme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, někdy to může způsobit i škody nedopatřením.

      Vymazat
  3. Tak tahle knížka mě tedy zaujal hned jak jsem si přečetla nadpis. Myslím, že by mě zaujala, ale o knížce jsem ještě neslyšela.
    Já se o něčem podobném se dozvěděla v časopisu, asi Záhady života, na 4 či 5ti stránkách to rozebírali a já to zkoušela taky. Nevím jestli jsem to dělala správně nebo to byla taková touha, ale dařilo se mi to vyplnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt zajímavé téma a myslím si, že to má něco do sebe. :)

      Vymazat
  4. Mám moc ráda tyto knihy. Teď akorát čtu Čtyři dohody, které jsem dostala k narozeninám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si chci taky přečíst. :)

      Vymazat
    2. Jen takový dodatek k tomu... Ty Čtyři dohody mě docela zkamaly. :( Musím říct, že jsem knihu ani celou nedočetla. :( Ale určitě bude fajn, když si knihu přečteš a uděláš si názor sama. Tobě se třeba bude líbit. :))

      Vymazat
    3. Já mám zatím jen nějakou miniaturní verzi té knížky, tak nejdříve půjdu do ní a pak uvidím. :O Děkuji za sdílení názoru! :)

      Vymazat
  5. Já podobné knihy naprosto miluju, i na tuto jsem se již dívala, jen si nejsem jistá, jestli by mi předala něco nového :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Já osobně na to taky věřím, ALE na druhou stranu věřím i na to, že pokud někdo nemá něco mít, tak mu nepomůže ani správná technika. Na méně zásadní věci to ale fungovat může.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi pravda, já zas věřím i na karmu, že to co děláme se nám nějakým způsobem vrátí, takže když je to přesný opak toho přání, tak to asi nemůže fungovat. :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️