pondělí 13. července 2020

Český ráj – Zřícenina hradu Bradlec a Kumburk

Český ráj je jedno z velmi krásných a pozoruhodných míst  na severovýchodě České republiky. V červenci 2020 jsem měla o štěstí a možnost zde strávit celý týden a mít po boku své nejbližší (samozřejmě sem patří i chlupáči🐾). Takže dnes se vrhnu na jeden z menších výletů. :)

Zříceninu hradu Bradlec jsem měli hned u našeho ubytování. Proto jsme se rozhodli hned v den příjezdu vydat tady. Za 5-10 minut jsme byli u ní.






Protože by to byla opravdu jen kraťoučká procházka a my chtěli stihnout vidět mnohem více krás tohoto msta, šli jsme ještě dál k další nedaleké zřícenině, a to hradu Kumburk













Tyto zříceniny od sebe nejsou daleko. Jedná se o pěknou procházku lesem a navíc na nich není až zas tak moc turistů jako na jiných vyhlášených místech. Navíc vše zpřístupněné i pro pejsky a bez vstupného. :)



Jako bonus na pobavení ukázka malého alkoholika. :D

8 komentářů:

  1. Jé, to vypadá na krásný výlet 🌷

    Máš můj follow a pokud by ses chtěla vzájemně podporovat, najdeš mě tady:
    Shades of Silvie

    Měj se krásně 🌹

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Hned bych taky vyrazila, v Českém ráji jsem byla kdysi jako dítě, ale už si vůbec nepamatuju, kde všude jsme byli... škoda, že je to tak daleko pro mě, když jsem z Moravy :D

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já tam právě byla poprvé. :D Taky je daleko, byla to dovolená. :D

      Vymazat
  3. Vyzerá to, že to bol super výlet, fotky sú krásne a najmä zrúcaniny a príroda vyzerajú skvele :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je paráda, že jste měli tolik památek kousíček od ubytování :) Doufám, že se vám dovolená povedla ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️