neděle 19. července 2020

Zlín, Baťův kanál a Velká Javořina

Dneska vám povím o jednom výletě, který jsem podnikla letos v únoru. Jedná se o cestu na Jižní Moravu za kamarádkou a po cestě jsme byly na skok také ve Zlíně. :)

V pátek dopoledne jsme vlakem vyjela a ještě před polednem dorazila do Zlína. S kamarádkou jsme se setkaly. Zašly jsme se podívat na Baťův mrakodrap, který je zpřístupněný zdarma.


Poté se konala přestávka v kavárně a daly jsme si obě horkou čokoládu. :)


Večer už jsme byly v kamarádčiné vesnici na Jižní Moravě a stavily jsme se na pizzu. :)


Sobota byla ve znamení odpočinku, povídání si a krásné procházky po okolí. Kamarádka bydlí kousek Baťova kanálu. Počasí bylo krásné, takže volba byla jasná, šly jsme se k němu podívat, jako správné vesničanky hezky přes pole, bahno. :D








Měly jsme to štěstí, že jsme potkaly i bobry. :D


Protože bydlí blízko slovenských hranic, v neděli jsme dopoledne vyjely na menší výšlap na Velkou Javořinu. Dá se na ni dostat jak z české, tak i ze slovenské strany. :)












U kamarádky jsem nebyla poprvé, ani ve Zlíně, ale i tak jsem si to opět moc užila. Baťův kanál může být skvělá a zajímavá projížďka přes sezónu. A Velká Javořina za každého ročního období. :)

4 komentáře:

  1. Jéé sníh! Ten jsem letos snad ani neviděla :D Horká čokoláda vypadá moc dobře! Taky si ji někdy ráda dám v kavárně :) Já teda bahnem chodím hrozně nerada, nebaví mě pak to čištění bot :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky moc neviděla, jen zřídka. :D Já si právě horkou čokoládu dávám málo. :) Taky mě nebaví čištění bot, ale přijdu si v tu chvíli (při tom prodírání), jak malé dítě, tak si tak vzpomínám na dávné časy. :D

      Vymazat
  2. V Zlíne som bola len raz, aj to ešte na základke. :D
    Baťov kanál by som si niekedy veľmi rada pozrela. Je to sranda, je to len necelé 2 hodiny cesty od nás, ale nikdy som tam nebola :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pěkný výlet. :) Já po kanálu akorát nejela. :O

      Vymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️