pondělí 19. února 2024

Polsko – Leśny Park Niespodzianek

 Konečně se dostávám zas k nějakému cestovatelskému článku. Je pravda, že teď ani tolik nevýletujeme, ale občas někam zajedeme. Dnes se s vámi tedy podělím o jeden výlet ještě z loňského listopadu. Společně se tedy podíváme tentokrát do pohraničního Polska, konkrétně do lesního parku Niespodzianek.

Od nás se tento lesní park nachází cca 1 hodinu autem. S malým jsme tak v pohodě cestu zvládli. Parkování se neplatí. Vstup pro dospělého (zimní vstupné) je 35 zlotých (cca 200 Kč) a děti do 3 let jsou zdarma. Pejsky jsme nebrali a ani sem nesmí.

Parčík není nějak obrovský, ale mají ho moc hezky udělaný. Mnoho zvířat je totiž na volno, navíc dostanete i velký pytlík s krmením, takže si užijete hladové srnky, jeleny atd. :D. Jsou tam teda i emu a třeba lamy.














To je první část zvířat, ke které dojdete od vstupu. Dále pokračujete zalesněným kopcem nahoru, kde narazíte na různé vitríny s loutkovými pohádkami. Dokonce i hrají, jen jsou teda polsky :D.




Tady nějaká zvěř užrala dokonce i mapku :D

A dále výš od vitrín se nachází další, tentokrát už v ohradách, zvířata, třeba prasata, různí mývalové a ptactvo. Nechybí i socha dinosaura :D.



Park je moc hezky udělaný. Líbí se mi, že opravdu hodně zvířat můžete krmit a chodit přímo mezi nimi (až na ty pštrosy a emu, toho já se bojím :D). Pak si trochu máknete do kopce, abyste se koukli na další zvířátka. Cesta není ideální pro kočárek. Jo a občerstvení a suvenýry v parku taky nechybí.

Znáte toto místo? :)

11 komentářů:

  1. O místě slyším poprvé, ale vypadá krásně :) připomnělo mi to zámek v Blatné, kde se mohou daňci krmit také z ruky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Toto místo neznám, ale vypadá to moc hezky :) Líbí se mi to krmení zvířátek :)) Já jsem byla v Polsku akorát na horách...

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě hezký výlet. My byli zrovna dneska v zoo na Hluboké ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné místo na výlet, malý si to určitě užil :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký výlet. V Polsku jsem ještě nebyla, takže místo neznám. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to byl určitě suprový výlet. Tam si užijí dospělí a hlavně děti při krmení zvířat a navíc přálo i počasí 😀😄

    OdpovědětVymazat
  7. to je krásný tip na výlet :) vypadá to tam opravdu pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tam by se mi líbilo, krmení zvířat mám ráda :) I když jsem asi radši, když jsou v ohradě :D Mají tam toho spoustu, nikde jsem neviděla, že by takhle v parku se zvířaty měli i loutkové divadlo.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to na moc hezký park a parádní výlet s dětmi, které mohou zvířátka i nakrmit 😊.

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé to vypadá krásně, prcek měl určitě spoustu zážitků :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikdy jsem tam nebyla, ale vypadá to tam krásně. I pro děti určitě skvělé vyžití. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️