pondělí 26. února 2024

Cottage rohlíky

 Někdy je fajn ukuchtit si nějaké pečivo doma, a zároveň nad ním nestrávit půl dne. S tím skvěle pomůžou tyto cottage rohlíky, které jsou jen z pár ingrediencí, s větším množstvím bílkovin a do chvilky hotové, protože nemusí kynout :).

Potřebujete (8 ks)

  • 200 g cottage sýr,
  • 1 vejce + 1 bílek (žloutkem potřete před pečením),
  • 40 g rozpuštěného másla,
  • 1 lžičku soli,
  • cca 300 g hladké špaldové mouky (můžete i klasickou),
  • 1 lžičku prášku do pečiva.

Cottage sýr rozmixujeme s vejcem do hladké kaše. Přidáme rozpuštěné máslo a smícháme. 

Mouku promícháme s kypřicím práškem a solí.

Do sypké směsi vlijeme tekutou a vypracujeme nelepivé těsto. 

Na pomoučeném vále vyválíme, vykrojíme 8 trojúhelníků a zarolujeme do tvaru rohlíků. Ty přenášíme na plech vyložený pečicím papírem.

Před pečením potřeme rohlíky zbylým rozšlehaným žloutkem a pečeme na 180 stupňů cca 20 minut dozlatova.



Mně chutnaly a i malému :). A je to fakt rychlovka :). 

7 komentářů:

  1. Terko, to je zajímavý recept, časem vyzkouším (teď musím upéct mufiny ze zbylých, poněkud příliš zralých banánů)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý recept. My si doma občas taky pečeme pečivo. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, děláš mi chutě, vypadají suprově :)

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, tak ty vypadají suprově. Ty určitě vyzkouším. Překvapilo mě, jak málo k tomu stačí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A zrovna jsem koupila domů cottage a jak se znám, spotřebuje se, až když projde. Aspoň už vím, do čeho ho udám :D Samotné mi moc nechutná a nejčastěji z něj dělám pomazánku.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju takové recepty a určitě rohlíčky vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty bych mohla vyzkoušet, líbí se mi, že nemusí kynout a tím pádem jsou rychle hotové 😊. Já zatím zkusila z pečiva péct jen klasické rohlíky, ale ty jsou trošku časově náročnější.., ale za to jsou vynikající!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️