pondělí 4. března 2024

Únor 2024

 Konec února znamená jediné – další článek s měsíčním shrnutím. I když je letošní únor zase po 4 letech o den kratší, stejně utekl rychlostí blesku, nemyslíte? :D No nic, nebudu to zdlouhavě okecávat a jdu vám tedy říct, co se u mě v únoru zajímavého dělo :).

Jeden víkend jsme se zajeli podívat do Ostravy na akci SWAP. Trvala tuším, že týden, kdy jste mohli donést 6 věcí (oblečení, knihy, boty, hračky), dostali za ně 6 žetonů a za ně si zase 6 věcí vybrat. Zabalila jsem nějaké věci po malém a pár hraček a ze swapu si odvezla bundu, mikču a dárek pro malou, který vybral syn a dá jí ho, až se narodí :).

Také jsme se zajeli podívat do jedné herničky, kterou mi doporučila kamarádka. Byli jsme tam hodinku, dala jsem si i kafe. Malému se tam líbilo :).

Vrátila jsem se zase ke kváskovému pečení, které mě loni začalo hodně bavit, jenže když jsem otěhotněla, neměla jsem ze začátku vůbec pomyšlení na pečení nějakého pečiva :D. Kvásek mi tedy nevydržel. Teď jsem si zase sehnala kousek kvásku od jedné paní a vrátila se k pečení :).

Chlebík

Poprvé i croissanty


Kvásková pizza

Manžel slaví v únoru narozeniny, a protože není zas tolik na sladké, rozhodla jsem se mu letos zkusit ukuchtit nějakou slanou dobrotu. Chtěla jsem udělat slaný palačinkový dort, bohužel se mi ten den nedařilo vůbec nic, tak nakonec jsem z palačinkového těsta upekla takovou placku, kterou jsem rozkrájela, a postupně jsem je naplnila boloňskou směsí, sýrem a ještě na chvíli zapekla (něco jako lasagne vlastně). Nakonec to nechutnalo špatně, jen mě mrzelo, že „dort“ nevyšel.

Byly i hezké a teplejší dny, tak jsme bývali venku a chodili na procházky :).

Amynce nic není, nebojte... Jen ji občas trápí strupy na uších a musí být takto obvázaná, protože si do toho jinak pořád rýpe a nezahojí se jí to

Tohle překvapení mi moji kluci dovezli na Valentýna :).

Od tchyně jsme dostali nějaké starší kousky pro malou :). Už jsem vyprala a přichystala, zbývá mi poslední měsíc 2v1, tak člověk nikdy neví :D.

Také jsme byli na těhotenském focení. Pokud chcete, můžu se s vámi o pár fotek podělit v samostatném článku :).

Jinak jsem se volných chvílích pracovala, ale také četla a snažím se i hodně chodit :). Byla jsem i na poslední terapii, teď si dávám před porodem už pauzu a pak uvidím, ale časem, až to půjde, bych se k nim chtěla zase vrátit. Napadlo mě, že bych vám mohla napsat článek o tom, co mi těch 7 měsíců terapií dalo, kdyby vás to zajímalo :). 

A protože si myslím, že člověk by se měl stále vzdělávat, musím vám doporučit podcasty Cyklicky. Sice jsou tedy placené, ale stojí nějakých 100 Kč měsíčně, za které se ale dozvíte úžasné informace o ženském i celkovém zdraví. Třeba z únorového podcastu tricholožkou mi zůstaly oči stát!


To by bylo asi vše. Jaký byl váš únor? :)

10 komentářů:

  1. Hezké únorové shrnutí. Taky mi připadá, že o den víc než je v únoru normální, nehrálo roli - únor mi vždycky sletí ani nevím, jak. Ale protože i náš taťka slaví, je na co se těšit. Za mě to tentokrát byl spíše klidnější měsíc, ale užili jsme si ho. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu, že už malá bude za chvíli mezi námi. Uteklo to tak rychle! Ta swapovací akce by se mi taky líbila :) K Valentýnu jsi dostala krásnou kytičku <3 Je krásné, jak na tebe kluci myslí :) Ta fotka z těhotenského focení je naprosto dokonalá <3 My jsme na začátku února slavili taťkovi 50 a byli jsme na výletě v Barceloně. Jinak to byl poklidný měsíc :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně shrnuto. Na swapovou akci bych také ráda vyrazila, tak snad nějaká v okolí bude. :) Krásná fotka z těhotenského focení, mě přijde, že jsem se také fotila nedávno a synovi už je rok. Strašně to letí.

    OdpovědětVymazat
  4. letošní únor byl naopak o den delší ;)

    už jen měsíc, to je... neuvěřitelný :) všechno tak letí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že těhotenské focení už jsem obdivovala na instagramu. Krásné! Jinak dobrotky :P Ty croissanty byly čokoládové?
    Článek o terapiích by mě určitě zajímal. Já si zase oblíbila podcasty Hovory o duši, už jsem před nějakou dobou koukala na videa na youtube (Život za zdí) a teď jsem zjistila, že tam něco jde poslouchat jako podcasty a někdy si něco pustím před spaním :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy ten bochník chleba vypadá skvěle. A taky mi přijde, že čas hrozně letí.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné shrnutí a všechno to jídlo vypadá úžasně :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  8. Na to, že je únor nejkratší měsíc jste toho stihli relativně dost. :)) Moc hezké fotky a chlebík se ti mimořádně povedl, škoda, že nemám šanci ochutnat, ale už i dle fotky vypadá skvěle! :D :))

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam, děláš mi chutě, jsi moc šikovná :) těhotenské fotky ráda uvítám, moc vám to sluší :) kdy přesně máš termín?

    OdpovědětVymazat
  10. Ten chleba i croissanty vypadají skvěle 😊. Zrovna nedávno jsem přemýšlela, jestli se už malá narodila 😇, neskutečné jak to uteklo a už tě čeká jen poslední měsíc, držím palce, ať vše v pořádku proběhne ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️