pondělí 25. března 2024

Mugcake tiramisu (LC)

 Máte chuť na tiramisu, ale nechce se vám tvořit to složité a velké? Zkuste toto mugcake tiramisu, které máte hotové za chviličku a jen na pár porcí :). Já ho udělala i v low carb verzi.

Potřebujete

Mugcake

  • 1 lžíci kokosové mouky,
  • 1/5 odměrky (15 g) vanilkového proteinu (lze nahradit další lžící mouky),
  • 1 vejce,
  • 2 lžíce bílého jogurtu (ideálně nějakého hustšího),
  • 1 lžička roztopeného kokosového oleje,
  • 1 lžička kypřicího prášku,
  • vanilka dle chuti,
  • + na pokapání uvařená vychladlá káva.

Krém

  • skyr/řecký jogurt/ tvaroh,
  • vyšlehaná smetana ke šlehání/zakysaná smetana,
  • vanilka,
  • případně něco na oslazení.

Vejce s jogurtem vyšleháme v hrnečku a přidáme k nim další ingredience. Upečeme v mikrovlnce (cca 3 minuty). Poté necháme vychladnout a rozkrájíme na plátky. 

Krém vytvoříme smícháním všech surovin.

Vyhladnuté plátky mugcaku vrstvíme do skleničky, vždy pokapeme kávou a naneseme krém. Vrch by měl vyjít na krém, který ještě posypeme kakaem. Necháme chvíli uležet v ledničce a můžete baštit :).

Upečený mugcake

Nakrájený mugcake

Vrstvíme do skleničky

Hotovo

Já přidala i banán :)

Máte rádi takové rychlovky? :)

11 komentářů:

  1. Na tiramisu mám chuť vždy.Úžasné,vyzkouším
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc dobře. :) Taky se na nějaké dezerty do SKLENIČKY chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Minulý týden jsem taky zrovna dělala líné tiramisu :D Rychlo recepty jsou nejlepší! A mugcake všeobecně miluju :) Já jsem pořád věrná svému jednomu receptu, který už mám na blogu asi 4 roky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Dezerty do skleničky miluji a tento recept vypadá hodně dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No mám chuť na tiramisu... jenže kvůli alergii takové nemůžu :( Každopádně fajn recept, třeba ho někdy zkusím udělat pro někoho jiného :) Věřím, že je moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oh jej, tady je stále něco dobrého :)
    Vypadá to, že mugcake budu muset taky vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá dobře. Dezerty do skleničky mám ráda. 🙂

    OdpovědětVymazat
  8. Dezerty do skleničky jsou skvělé. Škoda, že nemám ráda kafe.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️