čtvrtek 1. února 2024

Leden 2024

 Rok 2024 nám teprve začal a už je za námi další měsíc – šílené :D. No nebudu to zdlouhavě okecávat a jdu se s vámi rovnou podělit o to, jaký byl můj leden 2024 :).

V lednu se ukázala docela velká zima i s mínusovými teplotami a sněhem. Přesto jsme podnikli pár procházek po okolí :).



Byla jsem zase na kontrole u gynekologa s druhým mimískem, a rovnou dvakrát :D.


Opět nějaké to tvořeníčko v kuchyni.

Podnikla jsem docela delší jízdu autem (přes 1 hodinu tam a to samé zase zpátky) jen sama s malým na chviličku za kamarádkou ze střední. Prošly jsme se aspoň s prcky :).

S mužem i malým jsme si zašli na oběd :).

A také jeden výlet za zvířátky :).

S mužem jsme se konečně dokopali a odhodlali si pořídit barefoot boty. On už v nich chodí, já ještě ne, ale po vyzkoušení byly fakt pohodlné :D.

Jinak se toho asi moc nestalo :D. Jaký byl váš leden? :)

9 komentářů:

  1. Jak se malému líbila ta zima? :) Koukám že pěkně ťape no a sáňky, ten se má :D Barefoot botky nosí mamka a brácha, protože mají problémy s normálními botami. Abych pravdu řekla, moc se mi nelíbí :D Ale chápu, že jestli jsou tak pohodlné, jak jsem slyšela... a když někomu uleví od bolestí... tak to za to asi stojí...

    OdpovědětVymazat
  2. ten leden pravdu utekl :) my stihli oslavit Vánoce s přáteli a zbytek rodiny a jinak vlastně nic :D

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme v lednu zvládli tři výlety - sice krátké, jeden vlastně jen autem, ale i to se počítá :). Jinak jsem si potvrdila, že čas letí - syn slavit třicetiny a já si byla podat žádost od důchod :-o (ani na jedno se tak úplně necítím - ani na třicetiletého syna ani na titul "důchodkyně" :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, měla jsi krásný leden :-) Barefoot boty - na ty slyším samou chválu, ale nezkoušela jsem je, mně se prostě vzhledově nelíbí, ačkoliv vím, že to vůbec není podstatné:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké shrnutí měsíce.🙂
    U nás se taky toho moc nedělo. Mamka měla po dlouhé době týden dovolené, tak jsme oslavili její narozeniny. Dovču jsme si užili - ač nám nepřálo počasí, bylo to fajn. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. My jsme s mamkou v lednu oslavili její narozeniny a jinak jsme tento měsíc pojali hned za začátku jako jeden velký uklízecí. Hodně jsme třídili, uklízeli a vyhazovali věci 😅.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak už Lukášek vyrostl <3 Krásný pohodový měsíc nového roku :) O barefootech s mužem doma také uvažujeme :D Zatím jsme se ale nerozhoupali. Ani u nás se toho moc nedělo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Mrzí mě, že u nás byl sníh jen na začátku prosince a pak už ne :(. Mínusové teploty byly taky a hodně, ale na běžkování to nebylo :/

    OdpovědětVymazat
  9. Leden letos utekl šíleně rychle :) Napadlo i u nás trošku sněhu, ale většinu času byla spíš břečka nebo nad nulou :/ A na barefoot boty mám zálusk už delší dobu, letos jsem si říkala, že už bych si je mohla pořídit :) Ale ráda bych nějaké kotníčkové....tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a zpětnou vazbu❤️